SpacyColours Geplaatst: 16 juli 2012 Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 (bewerkt) Hoi, Ben jij een diehard-fan van San Andreas? Dan is dit misschien wat voor jou (als je het nog niet kende): Op deze website staat het verhaal verteld vanuit CJ's perspectief. Ook enkele plot holes worden hierin gevuld. Ik weet dat weinig mensen de moeite nemen om fan fics te lezen. Ik lees ze in ieder geval wel en misschien iemand van jullie ook wel. Bewerkt: 16 juli 2012 door SpacyColours Reageren
Woody268 Geplaatst: 16 juli 2012 Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 Ziet er leuk uit, ik zal het zeker eens lezen. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 17 juli 2012 Rapport Geplaatst: 17 juli 2012 Ziet er fantastisch uit! Zal ik zeker gaan lezen! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Geplaatst: 18 juli 2012 Vet. Heb nog nooit echt een lang verhaal of boek gelezen. Maar dit is wel intressant. Alles is intresant als het om gta gaat. Dank je wel voor de link. Zal het morgen even gaan bekijken, nu beetje laat voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.