1112rutger Geplaatst: 16 juli 2012 Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 Hey! Ik ben recent weer begonnen met scripten en ik stuit al gelijk op een eigenaardig probleem. main() { print("\n----------------------------------"); print("Scriptje"); print("----------------------------------\n"); print("Hi"); } Moet werken toch? Nou.. Niet helemaal! Ik zie de -'s en "Scriptje" maar niet de Hi print in mijn console/log. Hoe komt dit? Hij hoord toch gewoon gelogged te worden? Reageren
Basssss Geplaatst: 16 juli 2012 Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 Laad je wel de nieuwe gecompilede versie van je script in je server en niet een oudere versie zonder de "Hi"? En wat gebeurd er als je "Scriptje" in "Scriptje2" veranderd? Zie je die verandering dan ook in de console? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 juli 2012 Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 Moest niet achter elke prinf \n? (Lang geleden dat ik PAWN heb gescript hoor Reageren
1112rutger Geplaatst: 18 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2012 Nah kwas gewoon dom geweest door niet de correcte AMX te loaden . Problem solved, bedankt voor de hint naar het probleem! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.