thebig Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 En de koers is aangekomen. De Britten kregen het peleton wel onder controle, maar de kopgroep niet. Daardoor een verrassende uitslag: 1. Alexander Vinokourov (Kazachstan) 2. Rigoberto Uran (Colombia) 3. Alexander Kristoff (Noorwegen) 4. Taylor Phinney (Verenigde Staten) 5. Sergey Lagutin (Oezbekistan) België heeft zijn eerste medaille binnen. Weliswaar geen gouden of zilveren, maar toch al goed begonnen. Charline Van Snick in het judo. >>> Door NandroDavids: Dit topic gelieve te gebruiken voor Olympische kenners en niet voor Olympische Spelen in het algemeen. Hier dus praten over je voorspellingen, gescoorde punten en voorsprong/achterstand op de concurrentie. Voor alle andere opmerkingen over de Olympische Spelen kunnen we terecht in Sport <<< Reageren
BoerTijger Geplaatst: 29 juli 2012 Rapport Geplaatst: 29 juli 2012 Ik schaam me diep voor het weinige vertrouwen :$ Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 Daar staat tegenover dat als ze de sprint had verloren, dat je dan een lange neus naar ons had kunnen maken. Maarja, als hè Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2012 Hmm, iets te grote standaardafwijking gehanteerd bij de meerkamp voor vrouwen. 62.232 als winnend totaal, ik had 62.250 Maar ja, met een standaardafwijking van 1 heel punt pakken vijf anderen ook 3 punten hier. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2012 Hmm, iets te grote standaardafwijking gehanteerd bij de meerkamp voor vrouwen. 62.232 als winnend totaal, ik had 62.250 Maar ja, met een standaardafwijking van 1 heel punt pakken vijf anderen ook 3 punten hier. Yep......including super-sheep Reageren
BoerTijger Geplaatst: 3 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2012 Echt een top gok heb ik niet gedaan zo te zien.. Reageren
Kloep Geplaatst: 3 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2012 Wauw, beter dan ik had verwacht. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 Daarmee staat Thundercover ruim aan de leiding. Blijft hij dit volhouden en pakt hij het goud, of weten de achtervolgers hem nog terug te halen? It ain't over 'till it's over Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2012 Netjes hoor, Thundercover, het complete podium van het vrouwenhockey goed voorspeld! (Indirect compliment aan mezelf uiteraard) Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2012 (Indirect compliment aan mezelf uiteraard) Daar kijkt niemand van op bij jou. Ik ben benieuwd naar morgen. Met de medaillespiegel zijn er ontzettend veel punten te verdienen als je een land op de goede plaats hebt staan, dus het gaat nog heel spannend worden voor de overwinning. We gaan het zien! Reageren
Kloep Geplaatst: 11 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2012 Nou, met een derde plek zou ik tevreden zijn. Geen idee of ik dat ga halen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 De winnende tijd van de marathon is 2.08.01 en daar zat ik maar 20 seconden boven. Helaas levert dat geen punten op, dus ik vrees dat ik genoegen moet nemen met zilver... Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 Tenzij je negen punten weet goed te maken, want jouw tijd is stukken beter dan de mijne. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.