Guardian1980 Geplaatst: 12 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 Ik vrees voor mijn podiumplek, maar misschien dat ik vandaag nog voldoende punten haal. Wel leuk om te zien dat het verschil tussen nummer 2 en 8 slechts 11 punten is, want met de hoeveelheid punten die vandaag nog te behalen zijn kan het klassement nog alle kanten op. Reageren
Kloep Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 Denk niet dat ik veel punten heb behaald vandaag. Ik denk dat ik niet een podiumplek overneem. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 Ik denk dat ik gewoon de mooiste plek in mijn handen heb, de laatste! Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 Mijn complimenten aan de organisatie! Gevarieerde vragen en uitstekend up to date gehouden gedurende het evenement. Het is, zeker voor de bronzen plak, erg spannend geweest. Reageren
Kloep Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Zucht... Kloep is de verliezer van de laatste speelronde, hij zakt van plek 3 naar plek 6. Top georganiseerd! Waren erg leuke vragen, en die tussenstanden maakten het erg spannend. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Thundercover, gefeliciteerd met je overwinning! Mijns inziens heb je het grootste verschil gemaakt met je gewaagde voorspelling bij het mannentennis, met Andy Murray als Olympisch kampioen. Goed gezien en dan ook verdiend gewonnen! Ik zal de punten voor Sportkenners later vandaag even updaten... Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Thanks voor de organisatie mannen, het was top De 4e plek is een vervelende maar om in woorden van een sprinter uit Curaçao te blijven "ik ben enorm blij, ik ben heel gelukkig en ga zo meteen weer lekker in mijn machientje"..... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Knap werk, zeker ook hoe jullie het hebben georganiseerd. Heb zelf niet mee gedaan, omdat ik maar amper verstand heb van sporten. Gefeliciteerd Thundercover met je overwinning! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Had toch troostprijs verwacht hoor , Top organisatie, proficiat met de prijzen! Reageren
thebig Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Hmm, ben niet echt tevreden met mijn eindresultaat, maar ik had ook niet verwacht dat ik veel hoger ging eindigen. Sommige dingen heb ik gewoon blindelings ingevuld zonder er echt bij na te denken. Zo meteen eens kijken naar welke invloed dit heeft voor SK. Vond het trouwens erg spijtig dat ik de Olympische Spelen niet kon volgen, aangezien ik weg was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.