Jump to content

[SP] Olympische kenners - Londen 2012 - Reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vrees voor mijn podiumplek, maar misschien dat ik vandaag nog voldoende punten haal. Wel leuk om te zien dat het verschil tussen nummer 2 en 8 slechts 11 punten is, want met de hoeveelheid punten die vandaag nog te behalen zijn kan het klassement nog alle kanten op.

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BoerTijger

9

• Guardian1980

7

• Kloep

6

• thebig

6

Geplaatst:

Mijn complimenten aan de organisatie! :tu: Gevarieerde vragen en uitstekend up to date gehouden gedurende het evenement. Het is, zeker voor de bronzen plak, erg spannend geweest.

Geplaatst:

Zucht...

Kloep is de verliezer van de laatste speelronde, hij zakt van plek 3 naar plek 6.

Top georganiseerd! Waren erg leuke vragen, en die tussenstanden maakten het erg spannend. :)

Geplaatst:

Thundercover, gefeliciteerd met je overwinning! Mijns inziens heb je het grootste verschil gemaakt met je gewaagde voorspelling bij het mannentennis, met Andy Murray als Olympisch kampioen. Goed gezien en dan ook verdiend gewonnen! :)

Ik zal de punten voor Sportkenners later vandaag even updaten...

Geplaatst:

Thanks voor de organisatie mannen, het was top :tu: De 4e plek is een vervelende maar om in woorden van een sprinter uit Curaçao te blijven "ik ben enorm blij, ik ben heel gelukkig en ga zo meteen weer lekker in mijn machientje".....

Geplaatst:

Knap werk, zeker ook hoe jullie het hebben georganiseerd.

Heb zelf niet mee gedaan, omdat ik maar amper verstand heb van sporten.

Gefeliciteerd Thundercover met je overwinning! :tu:

Geplaatst:

Hmm, ben niet echt tevreden met mijn eindresultaat, maar ik had ook niet verwacht dat ik veel hoger ging eindigen. Sommige dingen heb ik gewoon blindelings ingevuld zonder er echt bij na te denken. Zo meteen eens kijken naar welke invloed dit heeft voor SK.

Vond het trouwens erg spijtig dat ik de Olympische Spelen niet kon volgen, aangezien ik weg was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...