xRZJUHH Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 (bewerkt) Hallo GTAgame mensen. ik heb vanacht GTA maar even opnieuw gekocht en ik heb een HD pack ge-instaleerd, alleen ik wil nu ook nog eens een Car pack + sound pack en evt. motor pack erbij. ik heb halve internet afgezocht er naar maar kan gewoon niks vinden en als ik wat gevonden heb is het via mega-upload maarja die ligt er natuurlijk uit *gaap* het zou tof wezen als jullie een paar weten!! want dit is voor mij allemaal het eerste keer dat ik hele GTA-IV ga modden!! en dan nog 1 laatste vraagje. ik wil ook graag turbo mod erin hebben zoals deze hier ( -->Link<-- ) maar hoe instaleer je dat ?? met vriendelijke groet, ben Bewerkt: 19 juli 2012 door xRZJUHH Reageren
xRZJUHH Geplaatst: 20 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2012 zijn er nog mensen hier die levend zijn ??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.