Jump to content

Muis hapert soms


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

Hallo!

Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht, maar nu heb ik een probleem met mijn muis, hij hapert soms gewoon plotseling. Had er bij mijn vorige laptop geen last van. Het is een muis met een draad zonder balletje. Heeft iemand een idee wat t kan zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu ook opgemerkt dat het touchpad er ook last van heeft. Dit gebeurt tevens niet heel vaak (1x in de 30 minuten ofzo),dan reageert ie 3 seconden niet / hapert. En daarna doet ie t weer goed...

Bewerkt: door -Nico-Bellic-
Link to comment
Delen op andere websites

Als dat het is, wat kan ik er dan aan doen? Of valt er niets aan te doen en terug naar de winkel ermee gaan?

Ondertussen ben ik de drivers opnieuw aan het installeren, misschien ligt het daar aan.

Bewerkt: door -Nico-Bellic-
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien ben je wat te veel tegelijkertijd aan het doen? Want je computer moet al heel zwaar werken als de muis gaat vastlopen bij bv. het laden van een internetpagina. Probeer het anders eens wanneer alle programma's die je geopend hebt gesloten zijn. (of laat taakbeheer anders eens even openstaan op de tab 'Prestaties' en kijk of de CPU dan naar 100% gaat op het moment je muis hapert). Want als dat zo is, dan doe je wss iets wat te zwaar is voor je pc.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Hij piekt dan wel ineens de 100% aan ja. Ik heb niet veel zware programma's erop lopen. Heb de laptop pas sinds donderdag. Heb totnutoe alleen GTA IV, Angry Birds en AVG erop gezet. De standaardprogramma's als McAfee stonden wel natuurlijk al erop...

Link to comment
Delen op andere websites

Download Malwarebytes' Anti-Malware en laat die een volledige scan doen. Misschien heb je een virus welke je pc onnodig vertraagt.

Ga ook eens naar Start -> In dat zoekvenster (bij Windows 7 en Vista) moet je "msconfig" (zonder haakjes) typen -> Tabblad "Opstarten" -> Alle onnodige shit uitvinken, en daarna op OK drukken (je krijgt hierbij wel een venster die vraagt of je je pc opnieuw op wilt laten starten, maar als je gewoon op het rode kruisje rechtsboven klikt dan blijft je pc gewoon aan)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Gebruik je hem met een muismat? Anders zou je er eens een blanco a4-tje onder moeten leggen en kijken of dat verschil maakt, zoja dan werkt de muis het best met muismat.

Ik heb net een nieuwe razer muis gekocht en soms reageert hij een beetje raar.

Hij slaat kleine stukjes van mn bleedscherm over of beweegt opeens in een iets andere richting dan ik wil.

een kladblok eronder leggen als muismat lijkt te werken maar ik weet het niet zeker.

het zijn maar kleine dingen maar het stoort me wel tijdens het gamen want je kunt niet altijd precies richten daardoor en het heeft te maken met de sensor denk ik.

kun je antwoorden en zeggen wat jij denkt???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een nieuwe razer muis gekocht en soms reageert hij een beetje raar.

Hij slaat kleine stukjes van mn bleedscherm over of beweegt opeens in een iets andere richting dan ik wil.

een kladblok eronder leggen als muismat lijkt te werken maar ik weet het niet zeker.

het zijn maar kleine dingen maar het stoort me wel tijdens het gamen want je kunt niet altijd precies richten daardoor en het heeft te maken met de sensor denk ik.

kun je antwoorden en zeggen wat jij denkt???

Soms kan het komen door een verkeerde ondergrond, daarom dat ie met een kladblok eronder wel/beter werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...