EnergyCorse Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 k hoop dat R* een levendige stad weet te creeren. Kortom veel meer mensen met verschillende taken (scenario`s) Voor de rest zou ik graag willen zien dat er meer criminelen zijn in de stad. Zodat jou auto,of die van andere mensen ook kan worden gestolen. Tevens wil ik zien dat je beroofd van je geld kan worden & dat als je te hard rijdt de politie achter je aangaat & eventueel je kenteken noteert. Dus.... Dat was mijn idee We duiken weer in R* hun files van Gta4 Hier & daar beetje rommelen en weer een beetje errors vangen.(ben ik goed in) Technical support hulp vragen omdat me pedestrians Harry Houdini imiteerde in de video editor & vervolgens geen hulp krijgen Hier en daar een Beetje rammen op het keyboard, beetje vloeken & vervolgens de Koekjes op de post voor Hippiecommunist (voor zijn scripts) & taart op de post voor Casull16 (textures van de pedestrians) Reageren
BoerTijger Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 Ik hoop dat het wat realistischer wordt qua bouwvak, hiermee bedoel ik dat ze een flat bouwen, na missie X klaar, nieuwe wegdek, na missie X klaar, continue nieuwe werkzaamheden in de bouwvak. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 Inderdaad, dat ze je auto jatten, maar wel maar heel soms, en dat ie anders gewoon blijft staan. In GTA IV had je één missie (waarin je Michelle ontmoette) aan het begin van het spel, waar je aan het eind van de missie je dezelfde auto weer terug vond, waarmee je naar Michelle was gereden. Dan denk je van "Yes" en dan merk je dat het de rest van het spel niet meer gebeurt. Of verdwenen hele auto's van je privé-parkeerplaats. Ik hoop sowieso dat ze die parkeerplaatsen anders doen dan in GTA IV. Daar kon je er ten éérste weinig op kwijt, ten tweede verdwenen ze soms ineens omdat ze uit het vak werden gebotst OF omdat je taxi besluit daar te parkeren na een fast trip, ten derde was het een spoiler omdat je van te voren al kon zien aan de parkeerplaats dat een bepaald huis een safehouse zou worden. @ EnergyCorse: Ik vind dat je echt hartstikke leuke video's maakt die me echt al helemaal in de stemming brengen voor GTA V. Reageren
thebig Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 Ik geloof dat iedereen op een levendige stad hoopt. Dat pedestrians met elkaar praten, naar café's gaan, gsm gebruiken,... Als voorbeeld neem ik Watch Dogs. In de trailer zie je een man die de mensen bij een kettingbotsing meteen te hulp schiet (na wat aarzelen). Echt ongelooflijk was dat. In de trailer van GTA V zag je ook de twee vrouwen die de joggende man even achterna keken, ik hoop dat dit geen toeval is en dat je de pedestrians elkaar ziet keuren. Een pedestrian die subtiel met een prostituee een steegje instapt zou wel grappig zijn ;p Reageren
Maarten11 Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 Ik hoop ook op een levendige stad. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n grote stad als Los Santos geen zakkenrollers heeft. Die mensen mis ik sowieso al sinds GTA 2 Auto-jatters zijn wel erg irritant, maar ze horen er nou wel eenmaal bij, zeker in zo'n game als GTA. Winkeldieven zou ook wel wat zijn. Zie je ineens een man met een zak met buit weg rennen en een man met een knuppel er achter aan en een alarm afgaan. Zou trouwens ook wel een leuke feature zijn voor de speler zelf. Dat je dingen uit winkels kunt jatten, met een risicootje natuurlijk Verder lijkt me een druk marktplein wel leuk, en dat je mensen ook echt aan het werk ziet, zoals in het filmpje van EnergyCorse te zien is. Mooi filmpje trouwens! Reageren
kevinarens Geplaatst: 20 juli 2012 Rapport Geplaatst: 20 juli 2012 (bewerkt) Als je door het rood rijdt dan gebruiken de cops hun horn, maar ze doen niks anders. Dat is wel jammer, ik hoop dat ze je dan achtervolgen. Ook mogen er flitsers komen, ik heb in een RPG gespeeld in SA waar er flitsers waren, vond ik wel realistisch. (Zie foto) Bewerkt: 20 juli 2012 door kevinarens Reageren
daanverheijke Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 geloof mij nou maar zulke strenge politie wil je niet want dan kan je helemaal niks meer, en kenteken opschrijven kan niet want iedere auto die je hebt in GTA is gejat.... Reageren
thebig Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Dan is er toch ook geen probleem meer? Als de politie telkens het nummerbord van een gestolen auto opschrijft, krijg je die boete's nooit in de bus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.