Jump to content

SOTM stemtopic - Thema: Zomer - Winnaar: Davedavy

16 leden hebben gestemd

1. 1. Welke signature wordt SOTM?

• Davedavy [img]http://i49.tinypic.com/2aha1rb.png[/img]
      11
    • Thundercover [img]http://www.gtagames.nl/uploads/1339927245/gallery_13783_45_17149.png[/img]
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Davedavy en Thundercover gaan heads-up deze maand. Welke signature vind jij het mooist? Stem in de pol en voel je vrij een reactie achter te laten. Succes, deelnemers!

Stemmen t/m 25 juli!

Geplaatst:

In de signature van Thundercover zie ik wel zomer elementen, maar alles is zo grijs en grauw. Daarom kies ik die van DaveDavy, omdat ik daarin echt een zomergevoel krijg. :)

Geplaatst:

Thundercover, gewoon vanwege zijn inspiratie, heerlijk om te zien.

Geplaatst:

Ook mijn stem gaat naar Thundercover. De inzending van Davedavy lijkt wel enkel een foto te zijn met wat tekst erop, terwijl die van Thundercover volledig zelfgemaakt lijkt. Daarnaast vind ik het leuk dat Thundercover de skyline van het forum subtiel heeft gebruikt. Verder vind ik de afbeelding van Davedavy een té standaard zomerplaatje. Beetje een droomplaatje, maar zo ziet de zomer er toch eigenlijk nooit uit. Wat dat betreft straalt die van Thundercover voor mij ook meer het thema Zomer uit.

Geplaatst: (bewerkt)

Eigenlijk is het kiezen tussen "Pracht" en "Creativiteit"... want Davedavy geeft de mooiste uitstraling en Thundercover showt veel originaliteit.

Objectief zou ik kiezen voor Thundercover. Als ik naar zijn sig kijk, krijg ik zomerliedjes in m'n hoofd, en zie ik zonnebrillen, zeesterren en zandkastelen voor me. Echter, de grauwe lucht verplaatst m'n fantasie van Monaco naar Nederland, en de drie z's veranderen in een leeg strand. De mensen zijn dan natuurlijk aan het schuilen omdat ze donder horen, en dan verschijnt jouw nickname in beeld en wordt duidelijk dat het jouw handtekening is. Kunstzinnig!

Subjectief zou ik kiezen voor Davedavy. Als ik naar zijn sig kijk, krijg ik "Wisdom Of The World" in m'n hoofd, wat geen zomerliedje is maar wel één van de mooiste nummers die ik ken. Dan zie ik de pracht van mooie ongerepte natuur voor me, en voel ik me glorieus door schitterende wolken zweven.

Zoals ik in de laatste OWN al zei, ben ik meer "einzelgänger" dan "vakantieganger", in de zin van dat ik liever droom over ongerepte natuur dan dat ik op een druk zomers strand zit. Dus subjectief wint Davedavy. Maar het thema van dit hele ding is "Zomer", en Thundercover's sig geeft me meer het idee dat het zomer is, dus objectief wint Thundercover...

Eigenlijk is het kiezen tussen "Subjectief" en "Objectief", en als die allebei even goed zijn, wordt het lastig... maar goed, ik heb gestemd.

Bewerkt: door SpacyColours
Geplaatst:

Moeilijk, erg moeilijk, omdat het twee totaal verschillende signatures zijn en ze allebei wel wat hebben.

Mijn stem gaat naar Davedavy. Ik kan de originaliteit van Thuco's signature wel waarderen, maar vind die van Dave gewoon erg mooi. Misschien lijkt er "weinig aan gedaan", zoals eerder werd gezegd, maar dat zou me aan mijn reet roesten. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil er even bij zeggen dat het juist mijn bedoeling was niet super veel moeite te doen ,ik wil mensen laten zien dat je zonder veel moeite toch een redelijk mooie signature kan maken. Overigens is die van Thundercover wel origineel. :tu:

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Gefeliciteerd, Davedavy! Jouw zomergevoel hangt een maand lang boven het forum!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...