Jump to content

Scripters gezocht voor Nederlandse Roleplay!


Seifey

Recommended Posts

Hallo,

Wie ben ik?

Ik ben Seifey. Ik hang al een maandje rond op deze site. Een paar minuten voordat ik deze topic schreef heb ik een account aangemaakt. Ik maak een topic, omdat wij scripters en nu ook staf-leden nodig hebben voor een toekomstige Nederlandse Roleplay server!

Nederlandse Roleplay server?

Ik en een paar anderen zijn van plan een Nederlandse Roleplay te beginnen. Dit om onder andere drie redenen:

  1. Mensen zoeken een leuke Nederlandse Roleplay.
  2. Leuke script met geweldige mogelijkheden.
  3. Een leuke ervaring voor Nederlandse SAMP spelers.

Ons doel is om een leuke community op te bouwen en samen te gaan Roleplayen. Wat ons andere doel is om heel veel features in de game te 'droppen'. Ik zal er een paar opnoemen: Uniek Huis Systeem, Winkel Systeem, Voertuigen, Drugs, Heel veel banen, illegale banen, zijbanen (sidejobs), leuke Tutorial, Nederlands vertaald, Criminelen Systeem, Vechtstijlen en nog heel veel meer!

P.S: Natuurlijk word dit niet allemaal door toekomstige scripters gescript, maar ook door de huidige staff.

Naam?

De toekomstige Nederlandse Roleplay server heeft nog geen naam. Dit omdat we afwachten op mede staf-leden van een van de grootste Minecraft servers (dus ik ben ook van die server). We gaan verder niks vertellen over die server. Het heeft tenslotte niet meer zo veel te maken met SAMP en is een vorm van reclame.

Waar zijn jullie naar opzoek?

Wij zijn opzoek naar een ervaren staff op het gebied van Roleplay. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die hier willen helpen aangezien ik nog geen andere Nederlandse Roleplay ben tegengekomen. De functies in de staff zijn verschillend. We hebben In-Game Moderatoren nodig, Forum Moderatoren, mensen die kunnen scripten, mensen voor In-Game Administratie en Beta-Testers!

Waarom zou ik hier willen scripten?

Deze vraag krijg ik wel is vaker: waarom zou ik hier willen scripten als ik ook een eigen server kan starten? Het antwoord hierop kan een beetje ingewikkeld zijn, maar dat is het eigenlijk niet. Als jij een eigen server wilt starten, moet jij ook allemaal scripters en staf-leden vragen. En als je het groots wilt aanpakken, heb je een groot budget nodig en een organisatie. Wij zijn van plan om dit te doen, we hebben het budget ready, en nu nog de organisatie met de staff. En als scripter heb je ook een optionele taak als een hogere macht in het 'RPG' systeem (banken, winkels, DMV, etc.). Een soort van moderator dus.

Ik wil wel meewerken, hoe?

Ben jij er een en wil je graag meehelpen? Plaats een reactie of stuur mij een PM met:

  • Je naam
  • Je ervaringen
  • Ambitie
  • Je leeftijd
  • Welke functie je graag zou willen
  • Waarom die functie
  • Extra (overige informatie, etc. optioneel)

Met Vriendelijke Groet,

Seifey

Bewerkt: door Seifey
Link to comment
Delen op andere websites

En heb je zelf wel ervaring met scripten? Wat krijgen zij ervoor terug als ze dit doen? Waarom zijn ze beter af waarom ze jou helpen en niet zelf iets starten?

Volgens mij snap jij het niet helemaal..

Ik heb geen ervaring met scripten. Maar ik heb ook nergens gezegd dat ik een scripter ben. Ik zoek andere scripters samen met 'mijn' andere scripter.

Wat ze ervoor terug krijgen?

Ik snap wat je bedoelt, maar het is niet dat ik ze inhuur of iets dergelijks. Ik wil ze graag als lid van het staf team hebben. Beetje duidelijk?

Waarom ze ons helpen en waarom ze zelf niet iets starten?

Mij lijkt een baantje als scripter bij een server heel leuk. Ik heb nog niet genoeg ervaring, anderen misschien wel. En niet iedereen heeft zin om een eigen server te starten en een heleboel te regelen. Ik toevallig wel. Tenslotte is een baantje als scripter net als een administrator.

Bewerkt: door Seifey
Link to comment
Delen op andere websites

Jou lijkt zo'n bijbaantje als scripter misschien wel leuk, maar je bent een van de weinigen. :puh: Ik zie dagelijks andere mensen vragen om hulp van scripters, terwijl er maar weinig (echt heel weinig) scripters zijn die behoefte hebben aan zoiets. Scripters willen graag ook liever zelf een eigen server opzetten, want dan kunnen ze alles zelf beslissen zonder dat iemand anders zich ermee bemoeid. :puh:

Ik doe soms wel eens betaald scripten, maar ik heb echt totaal geen tijd om vrijwillig en gratis voor een onbekend persoon een server op te bouwen. Ik heb wel iets beters te doen. ;)

Edit: Het is niet lullig bedoeld hoor, het is helaas de (keiharde) waarheid. :(

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt zoals Basss al zei inderdaad er weinig kans. Want waarom zouden ze voor jou scripten en simpelweg admin worden als ze zelf ook een server kunnen scripten welke zij beheren? Ik zou meteen weten waarvoor ik zou kiezen. Als je nu zelf ook zou kunnen scripten en je het samen zou kunnen doen dan zou het al wat aantrekkelijker zijn voor mogelijke kandidaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt zoals Basss al zei inderdaad er weinig kans. Want waarom zouden ze voor jou scripten en simpelweg admin worden als ze zelf ook een server kunnen scripten welke zij beheren? Ik zou meteen weten waarvoor ik zou kiezen. Als je nu zelf ook zou kunnen scripten en je het samen zou kunnen doen dan zou het al wat aantrekkelijker zijn voor mogelijke kandidaten.

Ik kan heel mooi antwoord geven op de laatste zin. De scripters die ik zoek die wil ik ook graag bij de staff. De scripters kunnen dan ook meebepalen wat er allemaal in de server komt, en hoe het te werk gaat. En dat sommige scripters beter een eigen server zouden kunnen beginnen: tja, niet iedereen heeft er zin in. Wij willen het bijvoorbeeld groots gaan aanpakken, anderen kost dat teveel moeite als je ook nog is zelf moet scripten etcetera.

En zoals je zei: 'als je nu zelf ook zou kunnen scripten en je het samen zou kunnen doen dan zou het al wat aantrekkelijker zijn voor mogelijke kandidaten'. De scripter(s) gaan ook samenwerken met een ander staf-lid van ons. Ik script niet aangezien mijn rol meer in-game is en ik de staff aan het regelen ben.

Ik ga het topic nog even aanpassen, hopen dat het wat duidelijker word :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik script niet aangezien mijn rol meer in-game is en ik de staff aan het regelen ben.

Dat is het nu net, jij regelt de leuke dingen en laat andere het moeilijke werk doen. Je laat ze dan wel "mee"beslissen , maar uiteindelijk hebben de mensen die scripten het meeste werk verricht. Trouwens niemand gaat dit zomaar gratis doen :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik script niet aangezien mijn rol meer in-game is en ik de staff aan het regelen ben.

Dat is het nu net, jij regelt de leuke dingen en laat andere het moeilijke werk doen. Je laat ze dan wel "mee"beslissen , maar uiteindelijk hebben de mensen die scripten het meeste werk verricht. Trouwens niemand gaat dit zomaar gratis doen :N

Oh dacht je dat?

We hebben al een heleboel gescript hoor! Het zal me niet verbazen dat je spijt zal krijgen als de server open is. Nouja, sommigen begrijpen het niet, jammer dan. Ik heb namelijk al wat PMs binnen met aanmeldingen die ik nu ga bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk sowieso dat het handig is om met wat concretere informatie te komen voordat mensen echt een project in gaan stappen. Zolang jij het vaag bij RPG houdt en ook geen informatie over jouw verdere verleden wilt vertellen, verwacht ik er niet te veel van (je schijnt ook 14 te zijn, klopt dat?).

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ook staf-leden nodig! Zie het aangepaste topic voor meer informatie.


Ik denk sowieso dat het handig is om met wat concretere informatie te komen voordat mensen echt een project in gaan stappen. Zolang jij het vaag bij RPG houdt en ook geen informatie over jouw verdere verleden wilt vertellen, verwacht ik er niet te veel van (je schijnt ook 14 te zijn, klopt dat?).

Wat ik hier duidelijk probeer te maken is dat ik mensen zoek met ambitie. Alles kan verder afgehandeld (of besproken) worden in bijvoorbeeld Skype, Messenger, etc. Ook kan ik je daar meer informatie vertellen als het je interreseert. Ik vertel geen informatie aan mensen die er niks mee willen.

En dat ik veertien ben is geen probleem, right?

>>> Door Big Boss: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de 'Bewerken' knop om je vorige bericht aan te passen. <<<

Topic weer aangepast. Ik heb er wat mogelijkheden in gezet!

Bewerkt: door Seifey
Link to comment
Delen op andere websites

#BUMP

(Ik hoop dat dit niet verboden is?)

>>> Door VWO-er: Je topic staat vrijwel bovenaan, dus de kans dat je over het hoofd wordt gezien is niet zo groot.. Deze keer is het oké, maar we hebben liever niet dat je na twee dagen gaat bumpen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

#BUMP

(Ik hoop dat dit niet verboden is?)

>>> Door VWO-er: Je topic staat vrijwel bovenaan, dus de kans dat je over het hoofd wordt gezien is niet zo groot.. Deze keer is het oké, maar we hebben liever niet dat je na twee dagen gaat bumpen.<<<

Ik wacht al een klein weekje. Sorry voor de #BUMP!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...