grasmanek94 Geplaatst: 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2012 (bewerkt) Ben benieuwd wat het word, alle NL RP projecten waarvan de uitdaging werd aangenomen veranderden snel van gedachten en richting.. aka terug naar niks. Ben benieuwd wat het word. Ik zit lekker met mijn "Freeroam,DM,Drift,Race,Games,Party"-type server. (ofja 3 servers.. NL, EN, PL) Bewerkt: 2 augustus 2012 door grasmanek94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twinsen Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2012 (bewerkt) Hmm vroeger was ik lid van een freeroam/rpg ook Nederlands. De naam van die server was: De Barton Server. Dat was een server gebaseerd op de Nitro`s freeroam. Waar Nitroglycerine ook een admin was. Dat waren nog eens mooie tijden xD. Als je echt een goede server wilt, zou je hem zelf moeten maken, keuzes te over zou ik zeggen. Mocht je ideen op willen doen moet je even kijken naar de sa-mp.com site. suc6 m8 Bewerkt: 24 september 2012 door Twinsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2012 Proof of concept is cruciaal. En daarvoor zou je dus wel zelf moeten beginnen met scripten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.