Froodooo Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Bij de driving school het onderdeel dat je met je auto 5 ronden moet rijden binnen 40 seconden. Dat lukt me gewoon echt niet. De 40 seconden is naar mijn mening veel te kort! Iemand nog tips??? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) in de bochten goed remmen, en van de buiten kant naar de binnen kant en dan weer naar de buitenkant rijden.(in de bochten dan) of kijk hier Bewerkt: 10 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ik zat er ook ff mee te kloten, je moet gewoon vaak proberen en steeds andere manieren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ok, bedankt voor de tips, ik zal het proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Graag gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CiviC Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 in de bochten goed remmen, en van de buiten kant naar de binnen kant en dan weer naar de buitenkant rijden.(in de bochten dan)of kijk hier je hoeft niet persee te remmen je moet gewoon door de bocht driften en gelijk weer gas geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaman1979 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 in de bochten goed remmen, en van de buiten kant naar de binnen kant en dan weer naar de buitenkant rijden.(in de bochten dan)of kijk hier je hoeft niet persee te remmen je moet gewoon door de bocht driften en gelijk weer gas geven remmen??? je kan beter je handrem gebruiken en flink scherp insturen. Wel uitkijken dat je niet stil komt te staan want dan ben je af! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 eigenlijk hoef je niet eens te remmen, gewoon gas een beetje loslaten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Moeilijk,hahaha.Gewoon veel ervaring hebben met racen en driften he.Kei makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.