giannidw Geplaatst: 22 juli 2012 Rapport Geplaatst: 22 juli 2012 (bewerkt) HET GAAT NIET MEER DOOR, SORRY MENSEN! (Topic kan op slot) Bewerkt: 24 juli 2012 door giannidw Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 juli 2012 Rapport Geplaatst: 22 juli 2012 En heb je zelf wel ervaring met scripten? Wat krijgen zij ervoor terug als ze dit doen? Waarom zijn ze beter af waarom ze jou helpen en niet zelf iets starten? Ik plaats het ook maar meteen hier. Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 22 juli 2012 Rapport Geplaatst: 22 juli 2012 Ik wil je wel helpen maar heb geen script ervaring Reageren
giannidw Geplaatst: 23 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2012 1. En heb je zelf wel ervaring met scripten? 2. Wat krijgen zij ervoor terug als ze dit doen? 3. Waarom zijn ze beter af waarom ze jou helpen en niet zelf iets starten? Ik plaats het ook maar meteen hier. 1. Ik heb een beetje ervaring met scripten, maar aldoende leert men. 2. Ik zei, we BEGINNEN een server, dus degene die mee helpt is owner samen met mij. 3. Diegene start het samen met mij. Ik wil je wel helpen maar heb geen script ervaring Het zou wel handig zijn als je dat had >>> Door Big Boss: Dubbelpost samengevoegd. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.