Jump to content

Need For Speed: Most Wanted 2012


Rullez

Recommended Posts

Verbaasde mij eigenlijk dat hier nog geen topic over was. Denk zelf dat het door de naam komt, maar ik denk dat dit een van de betere nieuwe Need For Speed games word.

Ontwikkelaar: Criterion Games

Uitgever: Ea

Genre: Race, Open wereld

Platforms: Xbox 360, PlayStation 3 en PC

Release: 30 Oktober

Multiplayer: Aanwezig

Demo: Nog onbekend

Beeldmateriaal:

http://www.youtube.com/watch?v=8eKe7gZLBYo

Ik hoop zelf erg op een Burnout: Paradise ervaring, aspecten zoals het crashen, gates en jumps zit er zo te zien al in met een likje NFS. Daarom zal ik hem zeker bij de release kopen! Wat vinden jullie ervan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de eerste MW gespeeld en die vond ik wel leuk.Die trailer ziet er wel gaaf uit.

Toch deze game in de gaten houden.

Inderdaad.

Lijkt een van de betere te worden van de "vernieuwde" reeks.. Alle anderen (behalve Hot Pursuit) waren zwaar shit.

Sowieso ga ik deze niet op de releasedag kopen.. Zit een beetje te krap nu met m'n geld aangezien ik al 3 titels ga kopen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf het jammer vinden dat ze 'legendarische' titels gaan gebruiken om hun paupere games aan de man te brengen. Ik vond bijv. Hot Pursuit van Critereon wel leuk omdat het prima in het rijtje Hot Pursuit paste maar om nou weer de naam Most Wanted klakkeloos voor de paupere Critereon game te gebruiken :{

Zit er tuning in? Want zonder is het gwn Hot Persuit met een open wereld... :7

Je zal hooguit wat onder de kap kunnen kloten maar verwacht zelfs dat niet. Critereon probeert nu zijn Paradise idee letterlijk in elke nieuwe NFS te proppen en nu ze het monopoly hebben gekregen wordt het helemaal kots.

Bewerkt: door Wooods
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Ik heb door sinds vorige week NFS MW, wat vinden jullie ervan? Ik vindt het een prachtig spel, maar ik moet wel zeggen dat de originele Most Wanted beter, daar was er te minste een kleine verhaal (wat ik leuker vindt) en natuurlijk omdat je voertuigen 'echt' kan tunen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb de game nu al zo'n 2 maanden en hij is supervet :tu:

Je kunt je auto weer tunen en de co-driver optie op de wii u is geweldig. Wanneer je wilt

kun je de kleur van je auto kiezen, verkeer uit/aan zetten, politie disrupten (wat overigens erg handig is),

en je kunt de tijd van dag naar nacht en andersom veranderen.

Jammergenoeg gaan de graphics enorm achteruit wanneer je dit op een wii u speelt.

Ik heb alleen nog een minpunt aan de game, en dat is dat het allemaal wel erg hetzelfde is na verloop van tijd.

Wanneer je een race doet, doe je de race in 2 van de 4 gevallen op hetzelfde parcour. Het parcour hangt af van

de auto waarin je rijdt.

Nog een minpunt zijn de onmogelijke bloody nose races waarin je moet ontsnappen aan de politie binnen een bepaalde tijd.

Niet zo heel moeilijk denk je. Wel dus: Als je in een snelle sportwagen rijd, en de politie in een duidelijk minder goede auto, zijn de

politie auto's veel sneller. Zo is het heel moeilijk om te ontsnappen. Met een level 2 of hoger wanted level doe je er minimaal 10 tot 30 minuten over om

de politie af te schudden.

Dan als laatste punt is het besturen van je auto. Het is super lastig om een krappe bocht te maken als je je auto nog niet gewend

bent. Als je naar een race toe rijdt dan durf ik te wedden dan je minstens 10 keer ergens tegen op bent gebotst. Dit maakt het

racen ook erg moeilijk. Gelukkig krijg je nieuwe upgrades voor je auto als je een race haalt, en kun je de control van je auto beter maken.

Dat houd in dat je dus krapper kunt sturen.

Dit alles bij elkaar denk ik dat ik de game een 7/10 geef omdat afgezien van de paar minpunten het een prima game is :tu:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...