Madddogqueen Geplaatst: 23 juli 2012 Rapport Geplaatst: 23 juli 2012 hallo allemaal. ik ben nieuw hier op dit forum want ik zat met een soort van wens. ik wilde heel graag modden. ik speel Gta san andreas al erg lang op playstation en pc. ik wil modden op de pc maar ik wist niet hoe dit moest. met goede hoop ging ik dus op google zoeken en zo kreeg ik een goed uitgelegd plan om sami te installeren en mods te downloaden. dat was op deze site. nu heb ik alles gedaan ( naar mijn gevoel goed) maar dan heb ik een mod gedownload via dat sami ding , dan start ik gta san andreas op en blijft het balkje tot de helft hangen. ik ben hier nu al zolang mee bezig en telkens maar weer opzoek ben naar de oplossing, ik word er ziek van. nu heb ik gelezen dat je hem kan downgraiden. ofzo . dat heb ik gedaan. ook uitgevoerd met dan ene winrar. maar het balkje blijft maar op de helft hangen. ik word hier chagerijnig van want ook als ik alles er weer af gooi. van wat ik gedownload heb en ook dat sami. en installeer ik gta san andreas weer en ga spelen komt het probleem toch maar weer terug. kan 1 van jullie mij alsjeblieft helpen?! alvast heel erg bedankt groetjes Madddogqueen, Janneke Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 juli 2012 Rapport Geplaatst: 23 juli 2012 Probeer het eens zonder SAMI. Dat programma heb ik alleen nog maar problemen zien veroorzaken.. Reageren
Madddogqueen Geplaatst: 23 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2012 Probeer het eens zonder SAMI. Dat programma heb ik alleen nog maar problemen zien veroorzaken.. ja nogal ja, ik heb die img tool ook al een keer geprobeerd. alleen daar kwam ik al helemaal niet uit. omdat ik niks snapte van die uitleg. maar als het echt niet lukt. en ik wil alles er af gooien. hoe komt het dan nog steeds dat ie blijft hangen. het blijft een raadsel. nog bedankt voor je snelle reactie! Janneke Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 juli 2012 Rapport Geplaatst: 23 juli 2012 Kijk 's of je in (Mijn) Documenten » GTA San Andreas User Files een bestandje genaamd gta_sa.set kunt vinden. Als dat er staat, probeer het even te verwijderen. Het wil nog wel eens een probleem verhelpen, aangezien het als een van de weinige dingen overblijft na installatie. Daarnaast, weet je of het uitmaakt of je een nieuw spel start, in plaats van een opgeslagen spel laadt? Reageren
Madddogqueen Geplaatst: 23 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2012 Kijk 's of je in (Mijn) Documenten » GTA San Andreas User Files een bestandje genaamd gta_sa.set kunt vinden. Als dat er staat, probeer het even te verwijderen. Het wil nog wel eens een probleem verhelpen, aangezien het als een van de weinige dingen overblijft na installatie. Daarnaast, weet je of het uitmaakt of je een nieuw spel start, in plaats van een opgeslagen spel laadt? ik heb het bestandje verwijderd en ik ga het zo opnieuw proberen. bij beide laadt hij niet op, bij zowel nieuw als load game blijft ie hangen. ik ga het nu even proberen. Reageren
Madddogqueen Geplaatst: 23 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2012 EDIT: proberen te spelen, loopt nog steeds vast. Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 juli 2012 Rapport Geplaatst: 23 juli 2012 Probeer het spel eens te verwijderen met Revo Uninstaller... Kijken of dat helpt. Reageren
Madddogqueen Geplaatst: 24 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 k heb nu gta san andreas er af gegooid. moet ik hem nu opnieuw installeren of moet ik eerst die SAMI er nog afgooien? Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Ik zou het voor de zekerheid wel even doen, ja. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.