Jump to content

IV + EFLC in online account


Markieee

Recommended Posts

Hoi,

Ik speel al een aantal jaar GTA IV met een Windows Live Offline account waar ik al best ver mee ben. Toen GTA EFLC uitkwam heb ik deze gekocht daarmee gespeeld met mijn Windows Live Online account. Dus voor GTA IV kies ik nu het offline profiel en voor GTA EFLC gebruik ik het online account. Maar vandaag heb ik GTA IV ook origineel gekocht, maar mijn save games van GTA IV wil ik nu dus ook op mijn online account (zelfde account als voor EFLC) hebben. Er is een optie in Windows Live te vinden genaamd "Deelnemen aan LIVE", dit is volgens mij wat ik bedoel, maar als ik deze uitgevoerd heb krijg ik een melding dat Windows Live Games is gestopt met werken, er is dan ook helemaal niks overgezet. Ik heb een beetje op internet gekeken, maar niks gevonden. Hopelijk weet iemand van jullie het!

Groeten,

Markieee

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet kan je deze savegames niet overzetten naar je GFWL account.

Als ik met GTA IV opnieuw begin met spelen kan het dus wel allemaal op mijn GFWL account? Ik heb zelf al geprobeerd om save files van GTA IV, dus het offline account over te zetten, maar deze hebben allemaal dezelfde naam als in de map van het online account. Dat werkt dus ook niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...