kelwin Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 (bewerkt) Wat doen jullie om jullie PC koel(er) te houden met dit warme zomerweer?Wat ik doe? Grote vantilator aan de voorkant van m'n PC zetten. Kamertemperatuur bij mij( momenteel): 30.6 Graden C Bewerkt: 24 juli 2012 door kelwin Reageren
MisterDM Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 (bewerkt) Dat ga je niet menen he, het is warm om me kamer dus ik doe het zelfde als jou... Wat hebben we toch veel gemeen Ik heb trouwens een laptop geen pc, dus dan is dat logisch wat ik doe Bewerkt: 24 juli 2012 door MisterDM Reageren
vice Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Ik doe niets . Mijn PC is nog nooit door de hitte uitgevallen, dus ik vermoed dat die nog gewoon koel genoeg is om de zomer te overleven. Reageren
MisterDM Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Ik doe niets . Mijn PC is nog nooit door de hitte uitgevallen, dus ik vermoed dat die nog gewoon koel genoeg is om de zomer te overleven. Dan heb jij geluk man, als ik aan het gamen ben en het is warm valt hij heel snel uit Maarja, echt zo bestemd is daar een laptop ook niet voor dus het zal wel aan mij liggen Reageren
kelwin Geplaatst: 24 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Hehe, ik word gek van de herrie dus daarom De snelheid van de ventilatoren in me PC dalen als ik een grote vantilator voor me PC neer zet... Reageren
myron.b Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Ik doe niks. Toen we deze PC kregen zei me pa dat er een dikke koeler is zat dus mijne zal niet snel worden overhit. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Doe er ook niets aan, niet dat er een super goede koeler ofzo in zit, maar heb er nooit problemen mee. Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Geen last mee met deze laptop. Hij kan zich nog steeds perfect koelen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Gewoon, hetzelfde als in de winter Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Uit met dit weer Vrienden opzoeken enz Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Mijn laptop staat naast de diepvries Even serieus: Mijn laptop koelt uitstekend. Bij GTA 4 blijft het lauw. Geen koeling nodig dus! Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 25 juli 2012 Rapport Geplaatst: 25 juli 2012 Nooit ergens last van gehad. Alles draait hier op 40 graden, met gamen 50 graden. Heb voorin mijn kast 2 120mm fans zitten en achterin 1. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 juli 2012 Rapport Geplaatst: 25 juli 2012 (bewerkt) Ik doe niks, ramen staan altijd open, soms zet ik de deur open zodat het doortocht. Mag ook wel koel blijven, met 3x 140mm inlaat, en 1x 140mm + 2x 120mm uitlaat welke allemaal op 100% draaien(stofzuiger mode). PowerMac doe ik verder ook niks aan, al game ik daar vrijwel niet op. Mini-Mac heeft wel problemen met koelen als ik er redelijk zware dingen op doe, daar ga ik binnenkort een externe fan voor bouwen om hem in de zomermaanden koel te houden. Bewerkt: 25 juli 2012 door GolfG60 Reageren
SpacyColours Geplaatst: 25 juli 2012 Rapport Geplaatst: 25 juli 2012 Zo om de twee jaar smelt m'n computer, waar ik hem ook neerzet, en kunnen we al ons zuurverdiende spaargeld weer opnieuw weggooien. Ik heb wel een ventilator aanstaan achter me, de ramen open en zo, computer heeft genoeg ruimte om te ademen, maar het helpt allemaal toch niets. Maar ik ga vandaag denk ik een laptop kopen, maar er zal natuurlijk wel weer iets verkeerd gaan zoals altijd waardoor ik zeker weten vanavond nog geen laptop heb. Als het wel zo is, stuur ik iedereen in dit topic via m'n laptop een virtueel ijsje, maar reken er maar niet op. En anders gaat ie volgende week wel kapot, joh. Moet je trouwens bij laptops ook rekening houden met de hitte? Ik heb er to-taal-geen verstand van...? Reageren
kelwin Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2012 Zo om de twee jaar smelt m'n computer, waar ik hem ook neerzet, en kunnen we al ons zuurverdiende spaargeld weer opnieuw weggooien. Ik heb wel een ventilator aanstaan achter me, de ramen open en zo, computer heeft genoeg ruimte om te ademen, maar het helpt allemaal toch niets. Maar ik ga vandaag denk ik een laptop kopen, maar er zal natuurlijk wel weer iets verkeerd gaan zoals altijd waardoor ik zeker weten vanavond nog geen laptop heb. Als het wel zo is, stuur ik iedereen in dit topic via m'n laptop een virtueel ijsje, maar reken er maar niet op. En anders gaat ie volgende week wel kapot, joh. Moet je trouwens bij laptops ook rekening houden met de hitte? Ik heb er to-taal-geen verstand van...? Ja absoluut.... aangezien je verhaal. zal je laptop om de 10 minuten uitvallen van de hitte (ja, letterlijk). Zet je PC in een andere kamer. Misschien help dat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.