Jump to content

Hoe houd jij je PC koel(er)


kelwin

Recommended Posts

Wat doen jullie om jullie PC koel(er) te houden met dit warme zomerweer?smile3.gifWat ik doe? Grote vantilator aan de voorkant van m'n PC zetten.puh2.gif

Kamertemperatuur bij mij( momenteel): 30.6 Graden C emo.gif

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    4

  • Nyltje

    4

  • kelwin

    3

  • SpacyColours

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat ga je niet menen he, het is warm om me kamer dus ik doe het zelfde als jou...

Wat hebben we toch veel gemeen :clown:

Ik heb trouwens een laptop geen pc, dus dan is dat logisch wat ik doe :puh:

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe niets :puh:. Mijn PC is nog nooit door de hitte uitgevallen, dus ik vermoed dat die nog gewoon koel genoeg is om de zomer te overleven.

Dan heb jij geluk man, als ik aan het gamen ben en het is warm valt hij heel snel uit :duh:

Maarja, echt zo bestemd is daar een laptop ook niet voor dus het zal wel aan mij liggen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe niks, ramen staan altijd open, soms zet ik de deur open zodat het doortocht.

Mag ook wel koel blijven, met 3x 140mm inlaat, en 1x 140mm + 2x 120mm uitlaat welke allemaal op 100% draaien(stofzuiger mode).

PowerMac doe ik verder ook niks aan, al game ik daar vrijwel niet op.

Mini-Mac heeft wel problemen met koelen als ik er redelijk zware dingen op doe, daar ga ik binnenkort een externe fan voor bouwen om hem in de zomermaanden koel te houden.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Zo om de twee jaar smelt m'n computer, waar ik hem ook neerzet, en kunnen we al ons zuurverdiende spaargeld weer opnieuw weggooien.

Ik heb wel een ventilator aanstaan achter me, de ramen open en zo, computer heeft genoeg ruimte om te ademen, maar het helpt allemaal toch niets.

Maar ik ga vandaag denk ik een laptop kopen, maar er zal natuurlijk wel weer iets verkeerd gaan zoals altijd waardoor ik zeker weten vanavond nog geen laptop heb. Als het wel zo is, stuur ik iedereen in dit topic via m'n laptop een virtueel ijsje, maar reken er maar niet op.

En anders gaat ie volgende week wel kapot, joh.

Moet je trouwens bij laptops ook rekening houden met de hitte? Ik heb er to-taal-geen verstand van...?

Link to comment
Delen op andere websites

Zo om de twee jaar smelt m'n computer, waar ik hem ook neerzet, en kunnen we al ons zuurverdiende spaargeld weer opnieuw weggooien.

Ik heb wel een ventilator aanstaan achter me, de ramen open en zo, computer heeft genoeg ruimte om te ademen, maar het helpt allemaal toch niets.

Maar ik ga vandaag denk ik een laptop kopen, maar er zal natuurlijk wel weer iets verkeerd gaan zoals altijd waardoor ik zeker weten vanavond nog geen laptop heb. Als het wel zo is, stuur ik iedereen in dit topic via m'n laptop een virtueel ijsje, maar reken er maar niet op.

En anders gaat ie volgende week wel kapot, joh.

Moet je trouwens bij laptops ook rekening houden met de hitte? Ik heb er to-taal-geen verstand van...?

Ja absoluut.... aangezien je verhaal. zal je laptop om de 10 minuten uitvallen van de hitte (ja, letterlijk). Zet je PC in een andere kamer. Misschien help dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...