Jump to content

GTA IV start niet op


Dippie

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik heb vandaag een nieuwe schijf gekregen, en daar GTA IV op geïnstalleerd (legale cd).

Snelkoppeling op het bureaublad gemaakt en nu probeer ik via die snelkoppeling GTA IV op te starten, dan krijg ik een CMD-schermpje te zien, die sluit af, en daarna gebeurt er niks meer...

Ik heb ook de serial nog niet in kunnen voeren.

Iemand tips?

Groet,

Doemar

Link to comment
Delen op andere websites

Is al opgelost. Ik heb Games voor Windows - LIVE geïnstalleerd en de Microsoft Virtual C++ 2005 opnieuw handmatig geïnstalleerd via de GTA IV-cd.

Ik gooi zo de 1.0.4.0 patch over GTA IV heen. Als ik een latere patch neem, dan crasht GTA IV weer..

EDIT:

Na de update en patch te hebben geïnstalleerd, blijf ik in een loop zitten: Ik start GTA op, kom in het scherm van Social Club, log in, en even later verschijnt het scherm van SC weer... Dit blijft zich maar herhalen.

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik iTunes heb geïnstalleerd, blijkt deze ook niet op te willen starten.

Het ligt hem dus niet alleen aan GTA V, wat ik eerst wel dacht..

Toch is hulp nog steeds welkom.

Misschien is het dan handig om te melden dat dit een splinternieuwe harde schijf betreft..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ondervond met meerdere programma's problemen qua opstarten. PC maar even opnieuw geïnstalleerd en nu wil GTA IV wel opstarten.

Nog even patch 1.0.4.0 er overheen gooien en klaar :)

Bedankt voor jullie hulp.

Mochten jullie nog tips/ideeën hebben, dan hoor ik dat graag :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Sorry voor de bump.

Ik zit weer met hetzelfde probleem. Echter, nu herinnerde ik me dat een paar dagen geleden GTA IV plotseling afsloot met een Fatal Error, dit toen ik de Free Mode aan het spelen was in multiplayer. Sindsdien start GTA IV niet meer op. Weer krijg ik wel het CMD-scherm te zien, en weer gebeurd er daarna niks.

Eerst geprobeerd het spel te herstellen, dat loste niets op.

Toen GTA IV verwijderd (safegames behouden), CCleaner het register op laten schonen, SecuRom verwijdert (uit de map AppData) en GTA IV opnieuw geïnstalleerd. Ook dit helpt niet.

Is er een mogelijkheid dat ik essentiële dingen vergeten ben te verwijderen? In bijvoorbeeld de map '[Naam van computer]'?

Of zou er iets anders aan de hand zijn.

Gegroet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Niemand?

Zelfde probleem, bij zowel GTA:IV en EFLC. Beide games hebben altijd prima gelopen, maar starten nu helemaal niet meer op. Social Club wel, maar daarna gebeurt er niets als ik op 'play' klik. Ook al opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. Nog meer mensen met dit probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee of het zou kunnen helpen, maar probeer XLiveLess eens te installeren (alle info daarover hier, maar daar gaat het hem dan voornamelijk om savegames uit te wisselen). Dit schakelt Games for Windows LIVE uit en volgens mij kan dat vaak wel eens de boosdoener zijn.

Veel succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...