Dippie Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Hallo mensen, Is er een mod waarmee je de graphics van GTA SA beter kunt maken? ENB-series heb ik al eens geprobeerd, maar dat vind ik helemaal niks... Is er nog een andere soortgelijke mod? Groet! Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Je weet toch dat je ENB series helemaal kan configureren zoals jij het wil? Iets beters bestaat er in principe niet. Reageren
Dippie Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2012 Eehm nee, dat wist ik niet.. Tenzij dat gewoon de standaard F-toetsen zijn.. Ken je anders een tutorial over ENB? Reageren
Basssss Geplaatst: 25 juli 2012 Rapport Geplaatst: 25 juli 2012 Misschien een idee om de ENBSeries Configurator te downloaden? Veel uitgebreider kun je het niet krijgen. Reageren
Fezz Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Geplaatst: 26 juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=4sYgT1SIp_w iCEnhancer v3 voor San Andreas Reageren
Dippie Geplaatst: 29 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2012 iCEnhancer v3 ziet er goed uit, maar ook dit is geconfigureerd met ENB-series volgens mij. Misschien een idee om de ENBSeries Configurator te downloaden? Veel uitgebreider kun je het niet krijgen. Gedownload, maar ik snap er niet zoveel van. Vind het iig nog moeilijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.