Jump to content

Met een Controller GTA SA spelen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey. Ik kan nu met mijn PS3 controller GTA SA spelen. Ik heb ook iets gekocht zodat ik het draadloos met mijn XBOX controller kan spelen. Maar nu heb ik 1 probleem bij de Joypad settings kan ik niet instellen dat ik met de knuppels wil spelen en wil draaien. Ik kan dus alleen met de pijltjes sturen en dus niet om mij heen kijken en richten. Iemand enig idee hoe ik het voor elkaar kan krijgen om met de knuppels te spelen?

Geplaatst:

Je kan hiervoor het programma MotionInJoy downloaden. Ik heb hetzelfde probleem gehad (wel met een ps3 controller maar dat programma werkt ook met een xbox controller) maar als ik het programma opstart en de controller instel dan kan ik wel gewoon met de knuppels richten en lopen.

Geplaatst:

Je kan hiervoor het programma MotionInJoy downloaden. Ik heb hetzelfde probleem gehad (wel met een ps3 controller maar dat programma werkt ook met een xbox controller) maar als ik het programma opstart en de controller instel dan kan ik wel gewoon met de knuppels richten en lopen.

Die had ik al.

Maar war kan ik dat instellen dan ?

Geplaatst:

Die had ik al.

Maar war kan ik dat instellen dan ?

De linker knuppel doet het maar wat moet ik op het programma of op gta instellen voor de rechter?

Geplaatst:

Als je deze instructties allemaal volgt zou het normaal moeten werken: http://www.motioninjoy.com/wiki/en/install/latest

Je moet ook zeker zijn dat het programma opstaat terwijl je SA aan het spelen bent. Zo werkte het toch met mijn PS3 controller

T klinkt mischien dom maar ik snap er echt niks van.

Mischien kan je me ff adden op skype : BasPunched

Geplaatst:

Als je iets niet snapt, vertel dan ook precies wat je niet snap. Dat is voor ons ook een stukje duidelijkheid.

Geplaatst:

Als je deze instructties allemaal volgt zou het normaal moeten werken: http://www.motioninjoy.com/wiki/en/install/latest

Je moet ook zeker zijn dat het programma opstaat terwijl je SA aan het spelen bent. Zo werkte het toch met mijn PS3 controller

T klinkt mischien dom maar ik snap er echt niks van.

Mischien kan je me ff adden op skype : BasPunched

Nou.. Kijk de linker knuppel heb ik ingesteld het programma werkt gewoon enzo. Maar de rechten knuppel gebruiken om te draaien lukt me niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...