Jump to content

Geen beeld meer bij PS3


Histeriac

Recommended Posts

Mijn PS3 geeft geen beeld meer wanneer ik heb opstart. Hij is gloednieuw (circa 6maand) en nog niet vaak gebruikt. Wanneer ik hem aansluit via die 3 gekleurde draadjes (weet ik veel hoe dat precies noemt) geeft hij geen beeld meer. Ik heb dit op 2 TV's geprobeerd. Ik heb wel gisteren voor de eerste keer mijn PS3 aangesloten via een HDMI kabel aan een computersherm. Kan het hiermee te maken hebben en weet iemand wat ik moet doen?

mvg

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PS3 geeft geen beeld meer wanneer ik heb opstart. Hij is gloednieuw (circa 6maand) en nog niet vaak gebruikt. Wanneer ik hem aansluit via die 3 gekleurde draadjes (weet ik veel hoe dat precies noemt) geeft hij geen beeld meer. Ik heb dit op 2 TV's geprobeerd. Ik heb wel gisteren voor de eerste keer mijn PS3 aangesloten via een HDMI kabel aan een computersherm. Kan het hiermee te maken hebben en weet iemand wat ik moet doen?

mvg

Dan staat je PS3 nu zo ingesteld dat 'ie het beeldsignaal over HDMI verstuurt, dit moet even gereset worden dus:

- Je sluit je PS3 gewoon aan zoals je dat altijd al deed met de 3 gekleurde draadjes (als dit Geel, Rood, Wit is, dan is dit Composiet).

- Zet nu je PS3 aan met de power-knop aan de voorkant, maar blijf deze een tijdje ingedrukt houden na het aanzetten tot je 3 piepjes uit je PS3 hoort komen.

Nu zou je PS3 de manier waarop hij met je TV communiceert gereset (alleen de beeldinstelling wordt gereset, verder niets) moeten hebben en weer beeld geven via je oude stekkers ;)

Hij doet het terug! Duizendmaal dank, Haakonje!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...