Jump to content

Londen 2012 - Olympische Spelen

Recommended Posts

Geplaatst:

De sporten die voor mij echt een olympisch gevoel oproepen zijn zwemmen en atletiek. Normaliter kijk ik er niet naar, maar tijdens de OS probeer ik er altijd zoveel mogelijk van te zien.

Als ik OS kijk dan kijk ik vooral naar: Beachvolleybal, volleybal, Basketbal, Boksen, Handbal, Hockey, Judo, Atletiek, Taekwondo, Triatlon en zwemmen!(Alle vetgedrukte zijn echt mijn favorieten):D

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wesley

8

• NandroDavids

8

• BoerTijger

6

• Sammie_GTA

3

Geplaatst:

Gisteren Handboogschieten gekeken, waarin Nederland het ook goed flikte en zit momenteel bij de laatste 16, best boeiend om een keer te kijken!

Geplaatst: (bewerkt)

Hopen dat Ranomi Kromowidjojo zo dadelijk een gouden plak gaat binnenhalen!

Edit: Zooow!! Fantastisch gedaan Ranomi! :D

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:

Goud! icon_mrgreen.gif

:dans:

Het bleef me iets te lang spannend en dacht na 60 á 70 meter ook nog echt dat het mis zou gaan, maar gelukkig kwam 't goed. Goud numero 2 voor Nederland! :)

Geplaatst:

Het bleef me iets te lang spannend en dacht na 60 á 70 meter ook nog echt dat het mis zou gaan, maar gelukkig kwam 't goed. Goud numero 2 voor Nederland! :)

Nou inderdaad, na de eerste 50 meter dacht ik echt: 'nah, dit weet ik niet hoor'! Maar zoals je inderdaad al zei, na 60 a 70 meter kwam ineens haar explosieve kracht en vooral doorzettingsvermogen echt volledig vrij. Fenomenaal om haar te zien winnen!

Petje af!

Geplaatst:

En België heeft zijn tweede medaille binnen, een zilveren bij het karabijn schieten dankzij Lionel Cox. :)

Voor jullie Nederlanders stelt dat waarschijnlijk niet zoveel voor, maar voor België is dit wel prachtig! :puh:

Geplaatst:

kijk het niet zoveel als de rest van het gezin. Keek alleen tot nu toe de openingsceremonie ( wat heb ik gelachen met dat nummer met R.Atkinson :puh: ) en een paar andere dingen. Maar zit niet aan de buis gekluisterd ^_^

Geplaatst:

En België heeft zijn tweede medaille binnen, een zilveren bij het karabijn schieten dankzij Lionel Cox. :)

Voor jullie Nederlanders stelt dat waarschijnlijk niet zoveel voor, maar voor België is dit wel prachtig! :puh:

Iedere medaille telt gewoon hoor. Ik heb afgelopen week de finale bij de 10 meter luchtgeweer ook gekeken in de hoop op een NL'se medaille, al was het brons :) Helaas net niet gelukt door een 9 als laatste schot, maar was mooi om eens te zien. Dat vind ik ook het mooie aan de Olympische Spelen: je kijkt sporten die je anders nooit kijkt. Vier jaar geleden bijvoorbeeld waterpolo, nu schieten en handboogschieten.

Zodadelijk de kwartfinale van handboogschutter Van der Ven. Ik stel het boodschappen doen even uit tot na die wedstrijd :puh:

Geplaatst:

De schutter die uiteindelijk derde is geworden schoot in z'n laatste schot iets van 10.7, dus helaas was een derde plek onmogelijk geweest. Schale troost is dat hij wel de beste was in de finale zelf.

Ik heb continu wel iets aanstaan van de Olympische Spelen en ben blij dat nu ook het atletiek weer is begonnen. :D

Geplaatst:

Van de Ven in de halve finale, ik zie hem nu toch echt wel als een serieuze kanshebber voor goud, een keer 3x10 geschoten.

Geplaatst:

net die Ethiopiërs zien rennen op de 10000 meter, tjongejonge hoe doen die dat :clown:

ze zien er uit als anorexiapatiënten en rennen zo snel de 10km als ik hem fiets.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...