Wesley Geplaatst: 4 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2012 Fantastisch hoor voor Kromowidjojo en Veldhuis! Echt geweldige prestatie! Dutch proud! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 5 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2012 Lol, Bolt. Loopt gewoon alsof het niks is! Reageren
Wesley Geplaatst: 5 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2012 Zo wat een prestatie van Bolt weer! 9.63 sec op 100 meter sprint! Onvoorstelbare snelheid! Ik had stiekem wel gehoopt op een nieuw wereld record, maar helaas werd dat hem niet... Volgende keer weer beter! Fantastische zaak van Bolt! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 Mooi gedaan van Bolt. Fantastisch hoe hij de show stal na zijn overwinning. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 Fantastisch hoe hij de show stal Toch was het judoka Edith Bosch die de show stal: >>>Klik<<< Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 Ik deel volledig volgende mening die geplaatst is bij het artikel: Je kan zeggen wat je wil over het gebruik van geweld. Maar Edith Bosch is judoka en had hem zonder meer het ziekenhuis in kunnen werken. Dat is niet gebeurd, dus zeg ik dat ze gepast geweld heeft gebruikt en wat mij betreft krijgt ze de felicitaties die ze verdiend. HULDE!!!.. Er zijn heel wat mensen die de andere kant op zouden kijken en dus niet ingrijpen..... Reageren
SpacyColours Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 Ik heb die Olympische Spelen niet zo gevolgd, alleen hier en daar een random wedstrijd. M'n oom is voorzitter van de Schermbond (hij is ook Nederlands kampioen geweest), hij zat ook naast Bas Verwijlen bij Mart Smeets enz., maar ja, dus daar ben ik dan van op de hoogte. Reageren
mekane Geplaatst: 7 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2012 Hangg nederland gaat er voor ! teminste maken ze nog iets goed het WK was totaal niks ! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2012 Goud voor Epke Zonderland! Ik roep altijd dat turnen geen sport is omdat er een jury bij zit die beslist wie er wint, maar dit was echt mooi en spannend om te zien. Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2012 Dikke onzin op Twitter en FaceBook. Sommige mensen tweeten gewoon van 'tranen in mn ogen, ik hou van je Epke'. Kom op, ze zien die man één keertje en zijn helemaal gek. Volg hem dan het hele jaar, ik word helemaal gek van gezeik. Dik overdreven gedoe.. Leuk dat 'ie goud wint, maar wat hij voor de rest doet boeit me geen flikker. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 7 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2012 Dikke onzin op Twitter en FaceBook. Sommige mensen tweeten gewoon van 'tranen in mn ogen, ik hou van je Epke'. Kom op, ze zien die man één keertje en zijn helemaal gek. Volg hem dan het hele jaar, ik word helemaal gek van gezeik. Dik overdreven gedoe.. Ach, dat hoort er toch een beetje bij? Bij voetbal springen ook 16 miljoen mensen van hun stoel als Nederland scoort. Niet dat ik zelf zo'n persoon ben, maar ik snap wel dat het er leuker op wordt als je het serieus volgt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2012 Ach, dat hoort er toch een beetje bij? Bij voetbal springen ook 16 miljoen mensen van hun stoel als Nederland scoort. Niet dat ik zelf zo'n persoon ben, maar ik snap wel dat het er leuker op wordt als je het serieus volgt. Dat is het probleem, de meeste mensen volgen het niet serieus... Kan me er echt aan ergeren. Reageren
Wesley Geplaatst: 10 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2012 Dikke onzin op Twitter en FaceBook. Sommige mensen tweeten gewoon van 'tranen in mn ogen, ik hou van je Epke'. Kom op, ze zien die man één keertje en zijn helemaal gek. Volg hem dan het hele jaar, ik word helemaal gek van gezeik. Dik overdreven gedoe.. Leuk dat 'ie goud wint, maar wat hij voor de rest doet boeit me geen flikker. Net of je dat niet ziet bij voetbal potjes Het was ook beetje triest bericht van je op op jou eigen Twitter ;-) Daar moest ik wel even keihard om lachen toen ik dat las. Anyhoe, fantastische dag voor Nederland wat medailles betreft! 2x Brons en 1x Goud! Super prestaties! Reageren
commando Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 vond beide hockey finales wel leuk om te zien, beide erg spannend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.