Jump to content

Londen 2012 - Olympische Spelen

Recommended Posts

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wesley

8

• NandroDavids

8

• BoerTijger

6

• Sammie_GTA

3

Geplaatst:

Zo wat een prestatie van Bolt weer! 9.63 sec op 100 meter sprint! Onvoorstelbare snelheid! Ik had stiekem wel gehoopt op een nieuw wereld record, maar helaas werd dat hem niet... Volgende keer weer beter!

Fantastische zaak van Bolt!

Geplaatst:

Ik deel volledig volgende mening die geplaatst is bij het artikel:

Je kan zeggen wat je wil over het gebruik van geweld. Maar Edith Bosch is judoka en had hem zonder meer het ziekenhuis in kunnen werken. Dat is niet gebeurd, dus zeg ik dat ze gepast geweld heeft gebruikt en wat mij betreft krijgt ze de felicitaties die ze verdiend. HULDE!!!.. Er zijn heel wat mensen die de andere kant op zouden kijken en dus niet ingrijpen.....
Geplaatst:

Ik heb die Olympische Spelen niet zo gevolgd, alleen hier en daar een random wedstrijd.

M'n oom is voorzitter van de Schermbond (hij is ook Nederlands kampioen geweest), hij zat ook naast Bas Verwijlen bij Mart Smeets enz., maar ja, dus daar ben ik dan van op de hoogte.

Geplaatst:

Goud voor Epke Zonderland! :D

Ik roep altijd dat turnen geen sport is omdat er een jury bij zit die beslist wie er wint, maar dit was echt mooi en spannend om te zien.

Geplaatst:

Dikke onzin op Twitter en FaceBook. Sommige mensen tweeten gewoon van 'tranen in mn ogen, ik hou van je Epke'. Kom op, ze zien die man één keertje en zijn helemaal gek. Volg hem dan het hele jaar, ik word helemaal gek van gezeik. Dik overdreven gedoe..

Leuk dat 'ie goud wint, maar wat hij voor de rest doet boeit me geen flikker.

Geplaatst:

Dikke onzin op Twitter en FaceBook. Sommige mensen tweeten gewoon van 'tranen in mn ogen, ik hou van je Epke'. Kom op, ze zien die man één keertje en zijn helemaal gek. Volg hem dan het hele jaar, ik word helemaal gek van gezeik. Dik overdreven gedoe..

Ach, dat hoort er toch een beetje bij? Bij voetbal springen ook 16 miljoen mensen van hun stoel als Nederland scoort. Niet dat ik zelf zo'n persoon ben, maar ik snap wel dat het er leuker op wordt als je het serieus volgt. :)

Geplaatst:

Ach, dat hoort er toch een beetje bij? Bij voetbal springen ook 16 miljoen mensen van hun stoel als Nederland scoort. Niet dat ik zelf zo'n persoon ben, maar ik snap wel dat het er leuker op wordt als je het serieus volgt. :)

Dat is het probleem, de meeste mensen volgen het niet serieus... Kan me er echt aan ergeren. :puh:

Geplaatst:

Leuk dat 'ie goud wint, maar wat hij voor de rest doet boeit me geen flikker.

Net of je dat niet ziet bij voetbal potjes :7 Het was ook beetje triest bericht van je op op jou eigen Twitter ;-) Daar moest ik wel even keihard om lachen toen ik dat las.

Anyhoe, fantastische dag voor Nederland wat medailles betreft! 2x Brons en 1x Goud! Super prestaties!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...