MostWantedKid Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 Basketbal was ook weer geweldig. Alleen vind ik die LeBron James (USA) zo'n ego. Waarom weet ik niet maar hij gaat alleen maar voor zichzelf. Heel mooi dat hij goud heeft gewonnen, maar hij blijft arrogant. Heb ook de volleybalfinale (vrouwen) van Team USA - Brazilië gezien. Ik heb nog nooit volleybal zo mooi gevonden. Hoe Brazilië eigenlijk gewoon rustig verdedigde op de wanhopige schoten van Amerika. Nederland mogen ze van mij schrappen voor de Olympische Spelen, op zwemmen, BMX, windsurfen, Epke en hockey na dan. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 Basketbal was ook weer geweldig. Alleen vind ik die LeBron James (USA) zo'n ego. Waarom weet ik niet maar hij gaat alleen maar voor zichzelf. Heel mooi dat hij goud heeft gewonnen, maar hij blijft arrogant. Heb ook de volleybalfinale (vrouwen) van Team USA - Brazilië gezien. Ik heb nog nooit volleybal zo mooi gevonden. Hoe Brazilië eigenlijk gewoon rustig verdedigde op de wanhopige schoten van Amerika. Nederland mogen ze van mij schrappen voor de Olympische Spelen, op zwemmen, BMX, windsurfen, Epke en hockey na dan. Vergeet handboogschieten niet, want Rick van der Ven was daar toch ook wel een heldje bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.