Jump to content

Winning Shot Clan Talk

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe zit het hier precies mee, niet lullig bedoeld ofzo, maar word hier nog wat mee gedaan?

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

12

• Megadreams

11

• Gtaboy107

10

• BiglifeRPG

7

Geplaatst:

Ik heb de afgelopen tijd niet echt meer contact gehad met Gtaboy107 dus ik heb best geen idee. :s

Geplaatst:

Ik heb het gewoon druk met college, weinig tijd om alleen al op de laptop te kunnen, dus dat ging al niet echt. Dit weekend maar weer eens meeten?

Geplaatst:

Oké, ik heb het ook vrij druk nu, school neemt veel tijd in beslag. Daarnaast heb ik ook nog werk en voetbal, maar dit weekend kan ik waarschijnlijk niet, heb namelijk 2 verjaardagen.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

GTA IV doet het niet en EFLC cd is kapot. :<

lol hoe krijg je dat voor elkaar?

heeft je DVD speler in de plaats van een lezer een mes XD

• 2 weken later...
Geplaatst:

GTA IV doet het niet en EFLC cd is kapot. :<

lol hoe krijg je dat voor elkaar?

heeft je DVD speler in de plaats van een lezer een mes XD

Nee. :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Elke keer als ik een meeting wil proberen te organiseren, óf reageert niemand, óf heeft de enigste die wel reageert problemen met zijn spel.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Welkom Zamg0d in onze gezellige clan! Een biertje of een cola op mijn kosten voor iedereen. :)

Kunnen jullie even doorgeven wanneer jullie aankomend weekend zouden kunnen meeten? Alvast bedankt.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik wil in de clan mijn games for windows LIVE naam is: Milan1NL IK hoop dat ik in de clan komt :)

• 2 maanden later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Was het allemaal weer "even" vergeten. Mijn excuus. Mensen zin om dit weekend eens een gezellige avond te gaan gamen met de clan? :)

>>> Door PrioX: Na 4 jaar geen activiteit sluit ik dit topic. Mocht de clan toch nog actief worden dan kan er altijd een PB gestuurd worden. ;)  <<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...