Jump to content

SA:MP Muis bugg?


GospGTA

Recommended Posts

Hey allemaal!

Ik heb vandaag weer eens samp geinstalleerd, als ik een game join is er niets aan de hand.

Als ik dan ESC doe, om bijvoorbeeld op de map te kijken lukt dit ook nog wel maar als ik dan weer terug ga naar de game, dan kan ik mijn muis niet meer bewegen.

Stel ik loop, en beweeg met mijn muis dan gebeurt er niets in het spel.

Ik heb geen draadloze muis.

Wie weet wat dit kan zijn?

Gr Gosp

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is volgens mij een standaard GTA SA bug.

Dit heb ik voor de eerste keer, ik had SAMP op een andere computer en daar deed die wel gewoon normaal.

Ik kan die muisbugg ook op geen enkele manier fixen.

Enigste oplossing is de game afslutien en opnieuw opstarten, en niet op de kaart enz. kijken.

Maar ik heb die kaart altijd nodig! :puh:

Gr GospGTA

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een veel voorkomend probleem in zowel singleplayer als in SA-MP. Echter lijkt het meer voor te komen in SA-MP dan in singleplayer. Er is tot op heden nog geen bekende oplossing. Echter als je alt+tab doet en dan weer ingame gaat werkt het weer wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een veel voorkomend probleem in zowel singleplayer als in SA-MP. Echter lijkt het meer voor te komen in SA-MP dan in singleplayer. Er is tot op heden nog geen bekende oplossing. Echter als je alt+tab doet en dan weer ingame gaat werkt het weer wel.

Klopt ja :(.

M'n vrienden hebben dat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wél een oplossing. Dit probleem komt voor omdat het spel gebruik wil maken van meerdere processor cores hoewel het maar ontworpen is om op eén core te draaien. In je SA user files map zou een map SAMP moeten zitten met daarin een bestandje samp.cfg. Open dit bestand en voeg toe of vervang:

multicore=0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...