Jump to content

Co-Partner Gezocht Om Samen Te Scripten Met Mij


Mustang_GTS

Recommended Posts

Ik Zou Graag Een Trucking Server Starten en samen gaan scripten

wat krijg je ervoor:niks gewoon samenwerken en samen de server runnen

Ik hoop dat iemand zou willen helpen met mij?

pm me of reactie op deze post gevraagd

Link to comment
Delen op andere websites

Gekopieed van @Megadreams

En heb je zelf wel ervaring met scripten? Wat krijgen zij ervoor terug als ze dit doen? Waarom zijn ze beter af waarom ze jou helpen en niet zelf iets starten?

Ik heb ervaring met scripten,niet zoveel maar genoeg voor basic commands.

Ze krijgen de server die ze samen runnen met mij.

Ik Ben een goeie medeowner die alle kosten voor de host zal betalen enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

En, wat bied je die gene aan die je gaat helpen?

Lees het fucking topic eerst is.

Wat een idioten hier zeg.

>>> Door Big Boss: Zo gaan wij hier niet met mensen om! Dat kan je ook op een vriendelijkere manier zeggen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je beseft nu toch hopelijk dat we je nu zeker niet meer zullen help? Al was ik dat al niet van plan. Als jij geen moeite doet dan doen wij dit ook niet, jou "beloning" is geen echte beloning. Nee een scripter wil werken voor geld, een scripter wil zekerheid hebben over zijn werk.

Link to comment
Delen op andere websites

Je beseft nu toch hopelijk dat we je nu zeker niet meer zullen help? Al was ik dat al niet van plan. Als jij geen moeite doet dan doen wij dit ook niet, jou "beloning" is geen echte beloning. Nee een scripter wil werken voor geld, een scripter wil zekerheid hebben over zijn werk.

Probeer maar eens een goede scripter te vinden (vind je niet zo veel, ofja ik ken iig niet veel goeie nederlandse scripters), dat is 1, en 2: hij/zij moet het ok willen xd Ben zelf bezig met 3 servers en dat is al wat hoor.

(Wel hetzelfde script, allen vertaald in 3 talen, PL,NL,EN) Elke server krijgt zijn aparte staff, team, website, server, etc. Enige wat gemeen is is het script, enige verschil is de taal.

Bewerkt: door grasmanek94
Link to comment
Delen op andere websites

Je beseft nu toch hopelijk dat we je nu zeker niet meer zullen help? Al was ik dat al niet van plan. Als jij geen moeite doet dan doen wij dit ook niet, jou "beloning" is geen echte beloning. Nee een scripter wil werken voor geld, een scripter wil zekerheid hebben over zijn werk.

Probeer maar eens een goede scripter te vinden (vind je niet zo veel, ofja ik ken iig niet veel goeie nederlandse scripters), dat is 1, en 2: hij/zij moet het ok willen xd Ben zelf bezig met 3 servers en dat is al wat hoor.

(Wel hetzelfde script, allen vertaald in 3 talen, PL,NL,EN) Elke server krijgt zijn aparte staff, team, website, server, etc. Enige wat gemeen is is het script, enige verschil is de taal.

Megadreams is zelf een scripter. Maar ik denk dat niemand Mustang_GTS hier gaat helpen. Mij maakt dat niks uit

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Je beseft nu toch hopelijk dat we je nu zeker niet meer zullen help? Al was ik dat al niet van plan. Als jij geen moeite doet dan doen wij dit ook niet, jou "beloning" is geen echte beloning. Nee een scripter wil werken voor geld, een scripter wil zekerheid hebben over zijn werk.

Probeer maar eens een goede scripter te vinden (vind je niet zo veel, ofja ik ken iig niet veel goeie nederlandse scripters), dat is 1, en 2: hij/zij moet het ok willen xd Ben zelf bezig met 3 servers en dat is al wat hoor.

(Wel hetzelfde script, allen vertaald in 3 talen, PL,NL,EN) Elke server krijgt zijn aparte staff, team, website, server, etc. Enige wat gemeen is is het script, enige verschil is de taal.

Megadreams is zelf een scripter. Maar ik denk dat niemand Mustang_GTS hier gaat helpen. Mij maakt dat niks uit

Ik stap voor niks af van mijn project, nja misschien een vaste scripterbaan voor 300 euro per maand of iig 125 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer maar eens een goede scripter te vinden (vind je niet zo veel, ofja ik ken iig niet veel goeie nederlandse scripters),

Als er geld te verdienen valt, zal het je verbazen hoeveel scripters er ineens beschikbaar zijn. :puh: Goede scripters die gratis werken zijn inderdaad erg zeldzaam.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer maar eens een goede scripter te vinden (vind je niet zo veel, ofja ik ken iig niet veel goeie nederlandse scripters),

Als er geld te verdienen valt, zal het je verbazen hoeveel scripters er ineens beschikbaar zijn. :puh: Goede scripters die gratis werken zijn inderdaad erg zeldzaam.

Ik deed het een lange tijd gratis, nu doe ik het ook voor mijn eigen servers met wat mede-owners. maar nee ik begin steeds ouder te worden en over n tijd ga je de volwassenheid in en dan veranderen er nogal veel dingen ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...