Jump to content

All in one mod

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik heb 2 jaar geleden mw2 gekocht en wil dus nu weer een keer gta spelen want me ps3 begint een beetje te vervelen;p

Ik heb 2 vragen dus,

1. Ik heb knight rider mod erop geinstalleerd (GTA sa voor pc) en elke x als ik dus iets doe, wat weet ik niet sluit die en kan ik opnieuw beginnen.. Iemand enig idee om dit te verhelpen beetje vervelen...

2. Ik heb voordat ik mw2 ging nolife spelen een mod gehad met alles erop en eraan, ik weet niet meer hoe die heet maar een pizzascooter werd een minibike en een sabre werd een holden efijy en op mijn kettingzaag zat bloed, me map had echt veeel betere graphics en ik wil die mod opnieuw downloaden of krijgen maar ik weet niet hoe die heet en kan het ook nergens vinden.. Kan iemand mij een hint geven daarvoor of gewoon de link zodat ik het kan downloaden?

En voor mensen die mw2 nog spelen en me toe willen voegen, me naam is SecRelTy_Modz

Heb voor de ps3 mw2 als iemand wil samen spelen maar ook gta episodis en de gewone IV

Alvast bedankt:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...