DaddyPimp Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 mania-92 over die gleuf is dat niej de San Andreas Breuk of niej :blink: En dat is? San Andreas Breuk? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kijk In Het Echt In San Fransisco is Er een Breuk Genaam San Andreas Breuk Ik had een keer gelezen dat de San Andreas Breuk ook in het spel was Mischien is dat het kweet niej Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 kan best alleen dan hadden ze hem wel wat groter en opvallender gemaakt maar het zou best kunnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kijk In Het Echt In San Fransisco is Er een Breuk Genaam San Andreas BreukIk had een keer gelezen dat de San Andreas Breuk ook in het spel was Mischien is dat het kweet niej Volgens mij zit de San Andreas breauklijn wel in het spel.. ik heb dit ergens gelezen.. Je kent wel de brug van San fierro naar de Desert, daarlangs ligt een brug.. die brug is kapot... en hangt er scheef bij, dit is waarschijnlijk een gevolg van de San Andreas breuklijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Nast-toilet-man, meschien maar het is wel ver gezocht.. ik ben in blue hel wezen zoeken(via zero) maar ik kan niks vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Nast-toilet-man, meschien maar het is wel ver gezocht..ik ben in blue hel wezen zoeken(via zero) maar ik kan niks vinden Maja de Blue Hell is ook gigantisch groot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 kan iemand een screen maken van die brug waar nasty toilet man het over had? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Nast-toilet-man, meschien maar het is wel ver gezocht..ik ben in blue hel wezen zoeken(via zero) maar ik kan niks vinden Waarom is het ver gezocht? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Volgens mij zit de San Andreas breauklijn wel in het spel.. ik heb dit ergens gelezen..Je kent wel de brug van San fierro naar de Desert, daarlangs ligt een brug.. die brug is kapot... en hangt er scheef bij, dit is waarschijnlijk een gevolg van de San Andreas breuklijn Ik zie nergens zo'n brug :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 de brug is gewoon intact hoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Nast-toilet-man, meschien maar het is wel ver gezocht..ik ben in blue hel wezen zoeken(via zero) maar ik kan niks vinden Dat is niet de Blue Hell, dat is Black Hell en de Black Hell bestaat uit verschillende delen namelijk deze: Wardrobe Heaven, BDup Heaven, Blue Sky Heaven, Gym Heaven, Liberty City Heaven en Warehouse Heaven, gebruik dit kaartje om te kijken waar je langs moet om in de verschillende hemels te komen: En wat betreft San Andreas Breuklijn: In het Engels is het San Andreas Fault: Meer info klik hier Bewerkt: 12 juli 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ok. En wat moet ik daar uit opmaken. Ik zie niks door al die tekentjes.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ok. En wat moet ik daar uit opmaken. Ik zie niks door al die tekentjes.. Er staat een legenda bij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 het gaat alleen om de mensen die weten wat ze ermee moeten doen ik bijv. weet hoe die kaart werkt alleen is het me nooit gelukt maar als je het niet snapt dan kan je er echt nix mee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley-CJ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik heb een idee gekregen, en die krijg ik niet vaak. Ik stel voor om een soort van Onderzoeksteam te beginnen om opzoek te gaan nar alcatraz, intotaal zou het makkelijk zijn om 25 mensen te hebben, omdat de kaart die ik heb uit 25 vakken bestaat. Zo kan iedereen een vak aangewezen krijgen en dat helemaal afspeuren naar Alcatraz en misschien ook andere mysteries. ALs je mee wilt doen, post het dan hieronder, of als je iets anders wilt zeggen erover mag je dat ook hieronder posten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts