1112rutger Geplaatst: 29 juli 2012 Rapport Geplaatst: 29 juli 2012 Hey!! Ik ben bezig met een house systeem (en de vehicle systeem zou ongeveer zo werken). Als je /createhouse doet krijg je dus een huis en worden de variables ingevult. Dit werkt allemaal prima alleen overwrite hij telkens de file i.p.v een nieuwe te maken. Ik wil dat telkens als je /createhouse doet er een nieuwe file komt (en zo dus een extra huis). Zo krijg je dus 1.ini, 2.ini enz enz. Dit is wat ik heb: enum hInfo { hOwner[MAX_PLAYER_NAME], hDes[256], Float:hX, Float:hY, Float:hZ, Float:hA, hInterior, hWorld, hPrice, hRent, hOwned, } new HouseInfo[MAX_HOUSES][hInfo]; new h; while (h < sizeof(HouseInfo)) { new randvir = 2 + random(1999999); new Float:x, Float:y, Float:z; new Float:a; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); HouseInfo[h][hX] = x; HouseInfo[h][hY] = y; HouseInfo[h][hZ] = z; HouseInfo[h][hA] = a; HouseInfo[h][hDes] = name; HouseInfo[h][hPrice] = price; HouseInfo[h][hWorld] = randvir; HouseInfo[h][hRent] = 0; HouseInfo[h][hOwner] = 0; HouseInfo[h][hOwned] = 0; SaveHouses(h); h++; return 1; } Reageren
Crusher!! Geplaatst: 2 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2012 (bewerkt) Dit is te weinig code om te zien wat het probleem is. ook is de informatie daarmate gebrekkig. gebruik volgende keer [ code ][/ code ] zonder spaties om daar je script in te zetten. Bewerkt: 2 augustus 2012 door Crusher!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.