Jump to content

Laptop kiezen


klimgorilla

Recommended Posts

In bijna alle vestigingen van de Media Markt folder staan wel echt goede laptops als Sony Vaio, HP, Asus enz.

Edit: Ik sta even alle vestigingsfolders te bekijken maar in bijna elke staat wel een prima laptop voor €600. Kijk even hier en kijk even bij elk filiaal en kijk in de folders.

En misschien hier als je even wilt weten waarvoor elk onderdeel voor dient en de benaming.

Een laptop of computer koop je beter nooit in een elektronicawinkel, dat is net zoals je een wagen zou kopen in de aldi. Bij elektronicawinkel's weten de verkopers zelf niets af van computers af en voor 'professioneel' advies moet je er ook niet gaan want ze adviseren toch een laptop of computer aan waar ze het meest winst op maken, die op je max. budget ligt of niet voor jou doeleinden zijn. emo.gif

Je gaat beter naar een pc boer omdat je ook daar een veel betere service zal krijgen en ook qua herstellingen. Bij de pc boer kunnen ze het ter plaatse maken terwijl het bij een elektronica zaak ze waarschijnlijk ergens anders gemaakt worden en vanzelfsprekend weten ze hier wel waarover ze praten. blij.gif

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben ook niet iemand die veel verstand van computers heeft maar ik heb er 1. De specs staan er niet bij maar hij heeft wel bij dit rijtje goeie punten: En het is geen Intel :tu:

snap20h.jpg

http://www.mycom.nl/Product/Notebook-en-Netbook-Notebook/Asus-X501UXX022VAMD-E450/1363445

Staan geeneens specificaties bij.. En een goede game laptop voor 400 euro.. Ligt eraan wat ze met gaming bedoelen, Wolfensteind 3d zou hij wss wel kunnen draaien ja

Mn neef heeft een pc van 250 gekocht bij de aldi, Gta IV, high en very high.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de resolutie van gta iv op 800x600 zet zal het idd makkelijk gaan. yep.gif

Heb je trouwens gezien dat hij dat op die instellingen draait?

En draait het wel smooth?

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...