Jump to content

Patch probleem


giannidw

Recommended Posts

Ik heb GTA 4 gedownload een tijd geleden.

Hij heeft altijd gewerkt en heb het toen een tijdje niet meer gespeeld.

Toen ik het vandaag weer wou gaan spelen kon ik niet meer inloggen met mijn RGSC account.

Heb een nieuwe aangemaakt en opnieuw RGSC gedownload en dacht misschien lukt het nu wel.

Maar het werkte nog steeds niet.

Ik dacht dat het aan mij gta zelf lag dus ik ging kijken of er een patch was.

Die was er, iets met title update.

Als ik die wil installeren, dan zegt ie dat ik onvoldoende schijfruimte vrij heb.

Ik installeer hem op een externe harde schijf van 2TB groot, daar zet ik ook al mijn games op dus ook GTA 4.

Maar er is nog 1.46TB vrij en dan zegt ie dat ik onvoldoende ruimte vrij heb.

Hoe kan dit???

En wie kan mij hiermee helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

We helpen je niet als je GTA illegaal hebt gedownload

En bedankt..

Ik kan niet anders.. Mijn cd drive van mijn laptop is kapot en niet meer te maken, dus ik moest um wel downloaden om hem te kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je GTA IV illegaal gedownload of heb je het gekocht en gedownload via Steam? Als je het illegaal hebt (dus niet via Steam) dan zullen wij je niet helpen, aangezien dat tegen de regels van het forum is.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je GTA IV illegaal gedownload of heb je het gekocht en gedownload via Steam? Als je het illegaal hebt (dus niet via Steam) dan zullen wij je niet helpen, aangezien dat tegen de regels van het forum is.

Ik heb de originele disk van het spel wel.

Maar die kan ik niet meer gebruiken aangezien mijn cd drive kapot is en niet meer te maken is.

Daarom heb ik 'm gedownload, maar ik heb dus WEL betaald voor de game, maar niet voor die download.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is er geen probleem. :)

Welke patch probeerde je te installeren, de zevende is de laatste nieuwe: klik? Ik heb niet echt een idee hoe je het probleem van 'onvoldoende schijfruimte' kan oplossen.

Ja, die probeerde ik te installeren.

Ik heb het alleen van de rockstar site gedownload.

Maakt niks uit denk ik :puh:

Maar ik krijg dit te zien:

schijfruimteprobleem.png

Wat ik ook raar vind is dat ie naar station F wilt installeren terwijl het op station H staat.

Bewerkt: door giannidw
Link to comment
Delen op andere websites

Staat GTA op schijf H dan?

Bij mij wel.

Zoals ik al zei staan al mijn games op een andere schijf, dus ook GTA :)

EDIT:

Ik heb de SD kaart (dat was station F) leeggemaakt en probeerde het opnieuw.

De patch is daarop geïnstalleerd, en toen heb ik alles wat ie geïnstalleerd heeft in de map van GTA IV gezet.

Ik startte het spel op, en het werkt!

MAAR, ik heb RGSC niet meer nodig? Het inloggen lukt nog steeds niet maar als ik het spel op start geeft hij niet aan dat RGSC aan moet staan.

Iemand ook inlogproblemen?

Bewerkt: door giannidw
Link to comment
Delen op andere websites

Het oude Rockstar Games Social Club is met de nieuwste patch inderdaad verwijderd.

Start je GTA IV op met LaunchGTAIV.exe (in je map waar GTA IV geïnstalleerd is), zonee: probeer dit eens?

Waar gaat het precies fout? Werkt Play Offline wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Het oude Rockstar Games Social Club is met de nieuwste patch inderdaad verwijderd.

Start je GTA IV op met LaunchGTAIV.exe (in je map waar GTA IV geïnstalleerd is), zonee: probeer dit eens?

Waar gaat het precies fout? Werkt Play Offline wel?

Sorry voor de late reactie, ik was een paar daagjes weg :puh:

Hij doet het nu, maar ik heb nooit ergens een knop Play Offline zien staan ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...