martijn0126 Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 Hallo mede-forumers, Ik weet in middels dat er geldautomaten zijn maar kun je er geld op storten en afhalen? Zoja, is dit ook mogelijk in The Episodes of Liberty City? Alvast bedankt voor de hulp (: Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 Nee, dit is niet mogelijk. Ook niet in de Episodes. Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 (bewerkt) Dit kan niet zonder het gebruik van een modification. Indien deze bestaat dan. @Hierboven: Moest je me weer een paar seconden voor zijn? Bewerkt: 30 juli 2012 door Megadreams Reageren
martijn0126 Geplaatst: 30 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 Hhhm, jammer, zou toch wat veiliger zijn als je dood zou gaan bijvoorbeeld, maar bedankt voor de hulp! Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Er bestaat een mod zodat je een bank account hebt. Zal binnenkort wel even kijken of ik die nog kan vinden. Reageren
TheDude2.0 Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Ouderwets zeg, Pinnen en storten Pff... Kill gewoon mensen die hebben gepint, Verdien je aardig wat geld mee hoor ; ) Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 2 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2012 Wat is eigenlijk de nut geweest van die geld aparaten in gta IV? Alleen maar om te zien hoeveel geld je hebt? Dan kan altijd. Ook als je auto rijd. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2012 Uiteraard kan dit altijd maar het is gewoon een extraatje dat ze er in gestoken hebben om het spel realistischer te doen lijken. Wat je wel kan doen is mensen vermoorden die net van een geldautomaat komen, die hebben vaak extra veel geld bij. Reageren
CarlJohnson1998 Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Hallo mede-forumers, Ik weet in middels dat er geldautomaten zijn maar kun je er geld op storten en afhalen? Zoja, is dit ook mogelijk in The Episodes of Liberty City? Alvast bedankt voor de hulp (: Kan niet, je kan alleen zien welk bedrag erop staat voor als dat dingetje met je Cash in de rechterboven hoek, als die weg is is die geldmachine tog wel handig ;P - Jelle Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 http://www.gta4-mods.com/script/bank-account-updated-72512-f10259 Script om een echte bank account te hebben. Succes ermee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.