ZeroHero Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ik ben wel benieuwd wat jullie favoriete kleding is Heb ik meestal aan, of Black Pants, met een Hawaiian Shirt.. maar ik heb iig die Rags om Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ik heb ut liefst de piping suit aan met een blonde haren kam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 spijkerbroek normale schoenen (die je in het begin van het spel al aan hebt) geen t-shirt aan een pilotenbril op en een mooie pet B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Red Jeans (Sub Urban) White Heat T (Sub Urban) Red cap (Back) (Sub Urban) Groene schoenen (Binco) Zonnebril (Binco) Screen: (alleen haar hoort anders) Bewerkt: 10 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Dit heeft mijn CJ aan: -gray jacket (Victim Dead) -gray pants (Victim Dead) -Gold Gnocchi (Victim Dead) -Black Shades ( " " ) -white sneakers (pro-laps) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spartan Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ik heb 'm the BA-look gegeven, altijd vet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Mijn CJ heeft de Racing Suit aan met een helm. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Mijn favo outfit: -Gouden ketting. -Gouden horloge. -Groene broek. -Groene trui met daar onder een wit hemd. -Kapsel:Kort haar. -Witte schoenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Cross Chain = Didier Sachs White Sneakers =Pro Laps Red Bobo T = Sub Urban Tweed Pants = Didier Sachs Silver Crowex = Didier Sachs Red Cap (side) = Sub Urban Black Shades = Didier Sachs Ik heb best veel van Didier Sachs (Playa !? ) Probeer het uit P.s Mijn Exuses aan de moderators voor alles wat ik geflikt heb!! :rolleyes: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietjuh1 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 dit is die van mij met nieuwe c-j's cj wit zwarte cj haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik heb ut liefst de piping suit aan met een blonde haren kam hoe kom je aan een Pimping-Suit dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) ik heb ut liefst de piping suit aan met een blonde haren kam hoe kom je aan een Pimping-Suit dan? 100% halen bij Denise (daten) Bewerkt: 11 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 mijn kleren: blue jeans,( binco ) black shoes, ( didier sachs ) eris t-shirt (binco) ( groene ) en dog tands ( soort ketting ( binco ) en blue cap back ( sub urban ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
....AloNe.... Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Mijn CJ: Tweed Jacket>Didier Sachs Tweed Pants>Didier Sachs White Sneakers>ProLaps ZIP Gold>Zip Black Shades>Victim L.S. Chain> SubUrban B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kan iemand misschien een foto maken van de pimp shuit als ik hem mooi vind wil ik hem ook wel hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.