Trax Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Dit is mijn favoriete kleding: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Heb je die zelf gemaakt (met een mod ofzo ) of kan je die echt kopen? (misschien onnozele vraag maar toch. Als je dat gewoon kunt kopen kun je me dan zeggen waar? :unsure: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Die heb ik zelf gemaakt ja, en zoals je ziet kun je hem ook downloaden ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Oke Ik zal hem wel even downlouden maar ik weet neit precies hoe je die kleding er dan in moet zetten kun je dat even uitleggen? :rolleyes: :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ... :mellow: Er zit een ReadMe in ... On-topic! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kan iemand misschien een foto maken van de pimp shuit als ik hem mooi vind wil ik hem ook wel hebben. Je kan ook een beetje het forum doorkijken. Er staan wel een aantal topics met plaatjes van de Pimp-Suit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Noa Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) mij lijkt die cop outfit wel vet heeft iemand een foto van die cop outfit??? P.S voor de mensen die het niet weten, de cop outfit die kan je krijgen als je 100& met http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...ud=DATE_BARBARA hebt Bewerkt: 12 juli 2005 door Noa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb t liefste kleren van Victim of Sub Urban aan. De kleren van Sub Urban geven wel het best het gevoel van gta sa weer: gansterstyle. Die kleren van DS vindt ik ook wel cool, mar ik vin da meer iets voor een maffiabaas.. en da is CJ tog nie vin ik hij is gewoon gansta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Kan iemand misschien een foto maken van de pimp shuit als ik hem mooi vind wil ik hem ook wel hebben. die outfit die je van denise krijgt is lelijk ( vind ik:P ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Kan iemand misschien een foto maken van de pimp shuit als ik hem mooi vind wil ik hem ook wel hebben. die outfit die je van denise krijgt is lelijk ( vind ik:P ) Offtopic: ah, wat maakt het uit, hij vind het mooi Ontopic: Wat ik op dit moment aanheb is: Green Jeans Green drag front/of back (ik weet niet hoe je die moet typen, ben de naam vergeten) White Tank (misschien ga ik wel met green shirt) ze zijn allemaal van binco. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robman Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 check mijn pharrell williams out Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Vanaf heden kan ik in de Didier Sachs. Daardoor heb ik dit aan(alles uit DS): -Dollar chain -Green Derby -Green Pants -Black Shades -Black Shoes -Green Jacket -Gold Crowex EDIT: 200ste bericht!! Bewerkt: 14 juli 2005 door killarboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 De Hele Tuxedo Outfit van Didier Sachs :rolleyes: En natuurlijk een dikke "Bling Bling" Erbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik gebruik die cowboy kleren met cowboy hoed ! vind ik hem wel tof staan, en ik ga dan op een soort harley rijden maar ja, mij boeit 't allemaal niet zo groet, Koos oudshoorn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik heb blote buik/armen vol met tatoages, een groene broek(gangkleur) , zwarte low-tops en dogtags. dat is voor mij de echte san andreas look (in de desert had ik precies hetzelfde alleen dan met een beige broek, en is las venturas een zwarte broek) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.