hanff Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ik loop (ook in het echt) het liefst met een hartjesonderbroek en een feestneus.....mien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Kan iemand misschien een foto maken van de pimp shuit als ik hem mooi vind wil ik hem ook wel hebben. ik kan er wel een foto van maken, maar als je zelf wat moeite doet om met je vriendin uit te gaan en zo......krijg je hem vanzelf. Heb je ook iets zinnigs te vragen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Noa Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ik ben wel benieuwd wat jullie favoriete kleding is Heb ik meestal aan, of Black Pants, met een Hawaiian Shirt.. maar ik heb iig die Rags om waar kan ik die rags voor je mond halen en hoe heet ie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ik ben wel benieuwd wat jullie favoriete kleding is Heb ik meestal aan, of Black Pants, met een Hawaiian Shirt.. maar ik heb iig die Rags om waar kan ik die rags voor je mond halen en hoe heet ie Walktrough Ga naar shops ---> Kledingwinkels en dan zoeken naar de rags . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 haha :lol: , ik dacht eerst dat at echt haar was, toen zag ik dat het takken waren van de boom :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 QUOTE (jetse @ 12 Jul 2005, 09:23:10) Kan iemand misschien een foto maken van de pimp shuit als ik hem mooi vind wil ik hem ook wel hebben. ik kan er wel een foto van maken, maar als je zelf wat moeite doet om met je vriendin uit te gaan en zo......krijg je hem vanzelf. Heb je ook iets zinnigs te vragen? Als ik eerst niet weet hoe het eruit ziet en ik ga proberen 100% te halen bij denise, dan ben ik daar wel ee ntijdje mee zoet. Als ik het gimp shuit dan helemaal niet mooi vind heb ik alles voor niks gedaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 haha :lol: , ik dacht eerst dat at echt haar was, toen zag ik dat het takken waren van de boom :lol: zou wel vet zijn zo'n indianenpluim ofzo :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) En nu terug ontoppic: Ik heb nu terug de ultieme pooier outfit in het rood. B) Kost wel veel maarja... Bewerkt: 16 juli 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Noa Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 kan iemand een foto maken van die cop outfit misschein vind ik em wel leuk B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Hier een plaatje van de Cop outfit: (sdenk de ketting en het petje weg) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 biker boots (victim) black pants (victim) biker jacket (victim) black rag (binco) helmut (Pro-laps) 300ste bericht :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ik hou van het basketball shirtje bij pro-laps en dan nog green jeans en green high tops Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Noa Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Hier een plaatje van de Cop outfit: (sdenk de ketting en het petje weg) heb jij misschien nog die save game dat je die cop outfit hebt?? want ik wil hem zo graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 de tuxedo outfit met een flaptop(dat is een kapsel) of een combat jacket met een green jeans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Noa Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Hier een plaatje van de Cop outfit: (sdenk de ketting en het petje weg) big smoke heb je nog die savegame dat je die cop outfit hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.