stepan12 Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 weet iemand waneer part 3 van terminator uitkomt ik wacht al 1 jaar nog steeds geen part 3 hopelijk kan iemand zeggen waneer die uitkomt ..... Reageren
stepan12 Geplaatst: 1 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 weet niemand het!!? :? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 Dat kan je beter aan de makers van het spel vragen, maar waarschijnlijk krijg je geen antwoord. Het is dus net als bij GTA V, wachten tot de uitgever informatie er over vrijgeeft. Reageren
SWYV Geplaatst: 1 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 Gaat het om een mod? Zo ja ask de makers ervan of afwachten Geen mods maar iets anders, verkeerd subforum xD Reageren
stepan12 Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2012 kheb het gevraagd met pm,youtube, maar hij zegt niks ik denk dat ik moet w8ten (ik wacht al een jaar en 6 maanden voor part 3 lol) :eten: en ja het is een mod voor gta sa Reageren
SWYV Geplaatst: 3 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2012 Misschien moet jij niet meer veel van verwachten, wie weet is die maker ervan al gestopt ermee dat kan ook he waardoor hij jou niet beantwoordt Reageren
stepan12 Geplaatst: 3 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2012 het zou best kunnen maar het is niet leuk dat hij er mee gestopt is hij was echt ver part 2 dan opeens niks wat heeft het nut om part 1 , 2 te maken dat vraag ik me dan af maar misschien is hij er aan bezig wie weet heeft hij geen tijd om te beantwoorden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.