Sammie_GTA Geplaatst: 1 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 (bewerkt) Hallo, Ik heb na een lange tijd Colin McRae Rally 2005 weer eens geïnstalleerd, en nu wil ik auto's een nieuw uiterlijk geven. Ik heb alles wat nodig is daarvoor, de DDS plug in voor Photoshop en Iripper. Maar ik heb een probleem. Als ik een .BIG bestand heb gekopieerd naar een andere map en die open met Iripper, krijg ik: "Uncompress has failed, can't write to disk", en vervolgens "overflow" Als ik een aangepast .BIG bestand van een auto van internet heb gedownload en die open, lukt het wel... Kan iemand me helpen? Bewerkt: 1 augustus 2012 door Sammie_GTA Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2012 Misschien een beetje stom, maar staat het bestand niet op 'Alleen-Lezen'? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 7 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2012 Heb ik in het begin al gecontroleerd. Geen resultaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.