Jump to content

Patch update EFLC


martijn0126

Recommended Posts

Hallo,

Als ik patch 1.1.2.0 installeer, die ik gewoon gedownload heb van Rockstar games, staat erbij details dat ik nog altijd 1.0.8.0 heb. Patch ik verkeerd? Ik gebruik gewoon de setup.exe uit de update2_EN map, er staat ook een TitleUpdate.msi in die map. In ieder geval kan ik de game wel gewoon spelen, maar ik zou echt graag die update willen kunnen installeren, weten jullie een oplossing??

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je die vorige patch er niet uitgooien en dan die nieuwe erin?

Daarmee bedoel ik dan dat je 1.0.8.0 verwijdert en 1.1.2.0 erin gooit?

Anders moet je het proberen zonder de oude patch te verwijderen maar dat heb je dus al gedaan.

Verder zou ik het ook niet weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Patch 1.0.8.0 bestaat helemaal niet, dus ik vind het vreemd dat je die melding krijgt. Waarom wil je trouwens de tweede patch installeren? Het is beter dat je de nieuwste patch installeert hoor: patch #7.

@ hierboven: patchen verwijderen gaat niet, als je bijvoorbeeld van patch 7 terug wilt naar patch 4 zal je GTA IV moeten herinstalleren en daarna de vierde patch eroverheen gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Patch 1.0.8.0 bestaat helemaal niet, dus ik vind het vreemd dat je die melding krijgt. Waarom wil je trouwens de tweede patch installeren? Het is beter dat je de nieuwste patch installeert hoor: patch #7.

@ hierboven: patchen verwijderen gaat niet, als je bijvoorbeeld van patch 7 terug wilt naar patch 4 zal je GTA IV moeten herinstalleren en daarna de vierde patch eroverheen gooien.

Die is van GTA IV en ik wil die van EFLC

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, daar had ik even over gekeken. :$

Kan je gewoon multiplayer spelen? Als dat is dan zou de laatste patch goed geïnstalleerd moeten zijn en staat er een foutje bij je eigenschappen.

Ja hoor nu wel! Ik heb het opgelost, ik heb het nog eens geinstalleerd en gek genoeg werkt het nu wel allemaal, maar mijn instellingen waren wel weg dus moest ik alles weer opnieuw instellen, verder werkt het weer helemaal prima!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...