alessandro741 Geplaatst: 2 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2012 hallo mensen, ik ben al heel lang lid van dit forum zonder dat ik het weet! ik speel al heel lang gta en ik dacht, laat ik 4 is proberen. eerste probleem was met social club.. naja dat gefixt nu nog iets. als ik inlog op social club en op play klik, gebeurt er niks. ik krijg een paar seconden zon cdtje als muis.. Kan iemand mij helpen? als je iets moet weten vraag het dan. ik heb een asus laptop X53S met intel core I7 2.2 ghz. Grtz naahh het gaat vanavond zeker niks meer worden ? >>> Door Guardian1980: Je moet natuurlijk niet denken dat zo laat op de avond iedereen klaar zit om bovenop elk probleem te springen. Ik heb je berichten even samengevoegd.<<< Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 2 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2012 Laat je computer specificaties eens zien met Flitskikker InfoTool! Reageren
alessandro741 Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2012 toch wel, opgelost.. Reageren
RonaldoCristiano Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 toch wel, opgelost.. Hoe heb je het gedaan ik heb namelijk hetzelfde probleem! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.