Jump to content

GTA San Andreas - Beta Mission

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beta missies zijn missies die Rockstar in het spel wou zetten, maar uiteindelijk ervoor koos om ze te schrappen omdat ze niet werkten, niet goed genoeg waren, niet pasten bij het spel of om een andere reden. Een modder heeft hier een aantal missies speelbaar gemaakt op basis van ongebruikte audio bestanden en andere dingen die nog in het spel terug te vinden zijn. Nou vertrouw ik niet dat deze missies 100% accuraat zijn, aangezien je nooit alle details van de missie kan achterhalen omdat die er gewoon niet zijn. De mod geeft op z'n minst een globaal idee van hoe de missie waarschijnlijk zou moeten zijn. ;)

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Ik zelf speel met deze mod (Things To Do In San Andreas), en ik wil benadrukken dat dit voor de diehard GTA-fan echt een walhalla is. Ik heb San Andreas al tig keer uitgespeeld, het voelt als zo'n verfrissing om dit erbij te hebben.

Echt, er zitten zoveel dingen in de mod - het spel wordt minstens anderhalf keer zo lang als normaal, en alles is van Rockstar zelf. Niet alleen heb je dus de beta-missies, maar echt in élke missie vind je verwijderde stukjes, zoals extra lange cutscenes.

Bijvoorbeeld in de eerste missie: als je normaal gesproken met Big Smoke wegrijdt in z'n Perennial zegt CJ alleen van 'leuk autootje' en zegt Big Smoke 1 zin met z'n gebruikelijke bullshit erin en that's it. In de beta versie gaat de conversatie veel verder.

En in Wrong Side Of The Tracks, naast dat je nog een pakketje moet ophalen nadat de Vagos op de trein dood zijn, krijg je op de terugweg een MEGA-conversatie tussen CJ en Big Smoke (die dus niet in de uiteindelijke versie zat), waarin CJ echt heel achterdochtig wordt over wat Big Smoke nou met Tenpenny uithaalt.

En zo zijn er nog veel meer conversaties (met de oorspronkelijke stemmen dus), zowel die heel erg met het plot te maken hebben, als gewoon leuke weirde dingetjes.

En je hebt ook nog een oneindig groot arsenaal aan mini-games. Samen met de minigames die ook in het uiteindelijke spel zaten, zijn dit er echt belachelijk veel.

Geplaatst:

Dat over Wrong Side Of The Tracks klinkt best interessant, dankzij de nieuwsgierige topicstarter ben ik nu al die video's aan kijken. Tof zeg, ik had nooit geweten dat er in de beta andere gameplay stukken zaten. Wel weet ik dat Big Smoke en de random OG en ballas gangsters er in de beta anders uit zagen, toch wel jammer dat het niet in de orginele versie zat. Tuurlijk je kan het wel downloaden, maar bij de eerste ervaring ben je meteen aan alles gewend. En kun je Big Smoke niet meer zonder hoedje voorstellen in je hoofd. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...