Jump to content

GTA IV op PS3


giannidw

Recommended Posts

Ik heb sinds kort een PS3.

Ik wilde vandaag GTA IV ervoor gaan kopen, ik kan alleen geen vaste prijs vinden.

Ik wilde ook weten wat jullie ervaringen met het spel zijn, is de besturing fijn, dat soort dingen.

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is in mijn ogen een must have op de PS3. De autobesturing is eventjes wennen als je gewoon bent om oudere GTA's te spelen aangezien ze wat realistischer is en je dus niet aan 100 km/h een bocht kan nemen alsof het niets is. Maar eenmaal je aan de autobesturing gewend bent is het niet zo moeilijk meer. Het richten is poepsimpel, je kan namelijk auto-aim gebruiken, dan richt je dus automatisch op een persoon in de buurt.

Maar voor zo'n dingen moet je het spel niet kopen, eerder voor de afgewerkte gedetaileerde stad, het leuke verhaal, de multiplayer waarin ik en vele anderen honderden uren hebben doorgebracht, ...

Ik raad je aan om wat filmpjes op YouTube te bekijken dan zie je ook het er ongeveer uit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan om wat filmpjes op YouTube te bekijken dan zie je ook het er ongeveer uit ziet.

Ik heb gta iv zelf op de pc, ziet het er dan anders uit?

Als je GTA IV op de PC met alles op High / Very High speelt. Zal het er op de PS3 wel iets minder mooi uitzien. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds kort een PS3.

Ik wilde vandaag GTA IV ervoor gaan kopen, ik kan alleen geen vaste prijs vinden.

Ik wilde ook weten wat jullie ervaringen met het spel zijn, is de besturing fijn, dat soort dingen.

Alvast bedankt

Laat ik het zo zeggen, ik ben jaloers op jou dat jij nog gta IV moet bekennen en alles. :) Dat zou ik graag opnieuw willen doen. :) Ik ken ook niet wachten op gta V. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Koop gewoon de Complete Edition, heb je gelijk de uitbreidingen erbij. GTA IV zelf is wel wat blurry op de PS3, maar vooral The Ballad of Gay Tony is mooi scherp. De besturing is heerlijk.

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gekocht, zonder uitbreidingen.

Op pc speel ik op z'n laagst, en op ps3 vind ik hem er heel mooi uitzien. Ik ken het verschil van pc en ps3 natuurlijk niet omdat ie op mijn pc op z'n laagst draait.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...