Jump to content

Windows Live Messenger (MSN)


BoerTijger

Recommended Posts

Hey,

Vorige week, 1,5 week geleden had ik circa 265 contactpersonen, toen ineens had ik er nog maar 125, en toen ik vanmorgen mijn computer aanzette had ik er nog maar 47. Mijn moeder is ook ineens haar lijst helemaal kwijt, weet iemand waar dit aan ligt?

Alvast bedankt (Ik gebruik tevens MSN 9.0 nog, maar met de nieuwste is het ook zo)

BoerTijger,

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig had ik ook problemen met mijn contact personen , ik moest noodgedwongen mijn adres veranderen , wat overgings gewoon soepel verliep , maar kijk eens of je op eBuddy of in Outlook wel nog je contactpersonen hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig had ik ook problemen met mijn contact personen , ik moest noodgedwongen mijn adres veranderen , wat overgings gewoon soepel verliep , maar kijk eens of je op eBuddy of in Outlook wel nog je contactpersonen hebt.

Bij hotmail heb ik mijn contactpersonen ook niet meer, en wat bedoel je met mijn adres veranderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet zeggen dat het moet hoor , ik heb ook geen idee of het voor jouw werkt aangezien ik de contactpersonen wel nog had maar allemaal offline waren. Is dit bij jouw ook het geval? Ik heb trouwens ook gehoord dat meerdere mensen problemen hebben met oude (at) msn DOT com adressen, ik weet niet of hij dit ook hebt.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, kijk als ik bijvoorbeeld Pietje eerst in mijn contacten had, en nu niet meer, dan zoek ik op Pietje en dan staat hij inderdaad als offline weergeven, dan klik ik erop, toevoeg ik hem, en dan doe ik blokkering opheffen en dan is hij weer online.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik had het zelfde probleem dat begon allemaal toen ik me aanmelden op hotmail's ingebouwde messenger op hotmail.com. Ben je daar toevallig aangemeld?

Ja, daar ben ik aangemeld ja, tenminste hij staat op automatisch aanmelden, tevens op mijn mobiel ben ik aangemeld bij hotmail, maar niet op msn

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer je je eens overal af te melden , in je gewone messenger , daarna in hotmail afmelden ( zorgen dat messenger in hotmail je niet aanmeld zodra je je mail checkt ) , en daarna klikken op "Voor iedereen online weergeven" in messenger.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer je je eens overal af te melden , in je gewone messenger , daarna in hotmail afmelden ( zorgen dat messenger in hotmail je niet aanmeld zodra je je mail checkt ) , en daarna klikken op "Voor iedereen online weergeven" in messenger.

Ik kan deze functie niet vinden, tevens heb ik op het moment de nieuwste MSN gepakt

Link to comment
Delen op andere websites


Het probleem weet ik inmiddels, ik ben op mijn mobiel wel is ingelogd, en toen heb ik mijn contactpersonen laten synchroniseren met mijn telefoon contacten lijst, zodoende heb ik er daar een aantal uit verwijderd, en gingen ze bij mijn MSN ook weg. Gisteren had ik 47 contacten (van msn) in mijn contact lijst staan, die heb ik verwijderd, kom toe net op MSN, contacten weg, is er nu een oplossing dat ik mijn contactpersonen terug kan halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat naar hotmail.com , instellingen , en als het goed is daar staat ergens de optie je adres te veranderen , hierna moet je 24 uur wachten. Als je voor sommige mensen offline lijkt of zij voor jou moet jij ze even opnieuw toevoegen en andersom.

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat naar hotmail.com , instellingen , en als het goed is daar staat ergens de optie je adres te veranderen , hierna moet je 24 uur wachten. Als je voor sommige mensen offline lijkt of zij voor jou moet jij ze even opnieuw toevoegen en andersom.

Hm, ik las dat je je email niet kunt veranderen je adres. Maar kijk, nu ben ik ze echt kwijt en staan ze ook niet meer bij offline, dus ik denk dat ik ze allemaal weer moet toevoegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...