Jump to content

Beestje achter display


claud

Recommended Posts

Gegroet,

Sinds gisteren zit er een donderbeestje in het display van mijn HDTV. Inmiddels is het dood en nu ziet er een vervelende vlek ik mijn beeld.

Ik heb dit eerder meegemaakt toen zaten er 7 in maar dat was geen dure HDTV.

Momenteel heb ik ook nergens geld voor en zal ik mijn elite Xbox moeten verkopen tenzij er een oplossing voor is.

Ik heb hem nog maar 2a3 jaar en ben er nog lang niet op uitgekeken maar hier baal ik echt van.

Groeten, Dennis. H

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe is die daar binnen gekomen dan? Kan toch niet? :S

Ik heb geen idee, hij is door een gleuf in het lcd scherm gekropen. Hij is waarschijnlijk door de warmte en het licht aangetrokken en nu is ie dood en heb ik een stip die 3 pixels in beslag neemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan enkel je TV open gaan maken en het glas van binnen schoonmaken, andere opties zijn er niet.

Behalve hem weg laten rotten, wat lang kan duren of een nieuwe tv halen.

Als je nog zo'n beestje erin hebt zitten, moet je een flinke lamp die aardig wat hitte en licht geeft vlak langs ventilatie gaten zetten, dan gaan ze op je lamp af ipv. je TV.

Link to comment
Delen op andere websites

Open maken raad ik af. Aangezien je dan alleen maar meer stofdeeltjes en rommel tussen je scherm krijgt. Tenzij je een stofvrij lab thuis hebt.

Ik snap uberhaubt niet hoe er een vliegje tussen kan komen. Sommige schermen hebben nog ietsje ruimte er tussen zitten dat er een heel klein stofdeeltje in kan raken. Maar een vliegje is wel heel groot.

Denk dat het makkelijkste (en duurste) is om een gekwalificeerd reparateur er naar te laten kijken of uit te zoeken of het onder de garantie valt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een normaal vliegje komt er niet tussen, maar een zogenoemd bliksembeestje kan dit best makkelijk. Ik had er zelf ook last van, maar op een gegeven moment viel die geloof ik gewoon naar beneden. Desnoods Google je het even?

Link to comment
Delen op andere websites

Een normaal vliegje komt er niet tussen, maar een zogenoemd bliksembeestje kan dit best makkelijk. Ik had er zelf ook last van, maar op een gegeven moment viel die geloof ik gewoon naar beneden. Desnoods Google je het even?

soms kruipen ze eruit, ik heb het nu ook als bij mijn 16 inch hd tv maar die heb ik uitgezet zodat ie er niet in dood brand

Open maken: ik weet niet of je weet hoe een lcd paneel in elkaar zit maar het bestaat uit ongeveer 5 lagen enne als die los komen kun je je tv weggooien.

Googlen heb ik al gedaan, maar als het kreng er uit kan vallen is dat beter.

Ik koop liever een nieuwe dan een reparatie maar goed, het liefste houd ik deze nog omdat hij nog steeds niet zijn tijd gehad heeft (ongeveer 2 jaar branduren en hij gaat nog prima)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...