Jump to content

Laptop kopen.


niko.bellic

Recommended Posts

Voor die prijs is het haast onmogelijk om een laptop te kiezen die GTA IV goed zal aankunnen, ik raad je aan om nog even verder te sparen tot 700 à 800 euro als je GTA IV vloeiend zal willen spelen. knipoog.gif

Waarom wil je trouwens een laptop? Het is beter om een PC te kopen, deze is in verhouding qua prestaties voor je geld veel beter dan een laptop van de zelfde prijs klasse. knipoog.gif

Maar als je echt voor die prijs een laptop wilt is dit een prima alternatief: Klik

Verwacht er gaan wonderen van en zoals ik al zei spaar je beter even door voor iets beter. thumbsup2.gif

Edit: die laptop van jou zou gta IV zoals hierboven staat inderdaad niet aankunnen.

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Voor die prijs is het haast onmogelijk om een laptop te kiezen die GTA IV goed zal aankunnen, ik raad je aan om nog even verder te sparen tot 700 à 800 euro als je GTA IV vloeiend zal willen spelen. [/size]

Ik heb 600 betaald ( nu is die al goedkoper ) , en ik speel het op ultra-high. En já dat werkt erg soepel.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor die prijs is het haast onmogelijk om een laptop te kiezen die GTA IV goed zal aankunnen, ik raad je aan om nog even verder te sparen tot 700 à 800 euro als je GTA IV vloeiend zal willen spelen. [/size]

Ik heb 600 betaald ( nu is die al goedkoper ) , en ik speel het op ultra-high. En já dat werkt erg soepel.

Welke laptop is dat dan (model)? En misschien is het dan ook wel handig als je er een IV benchmark bijplaatst want iedereen bekijkt het woord 'soepel' natuurlijk op een andere manier.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Voor die prijs is het haast onmogelijk om een laptop te kiezen die GTA IV goed zal aankunnen, ik raad je aan om nog even verder te sparen tot 700 à 800 euro als je GTA IV vloeiend zal willen spelen. [/size]

Ik heb 600 betaald ( nu is die al goedkoper ) , en ik speel het op ultra-high. En já dat werkt erg soepel.

Welke laptop is dat dan (model)? En misschien is het dan ook wel handig als je er een IV benchmark bijplaatst want iedereen bekijkt het woord 'soepel' natuurlijk op een andere manier.

Asus K73SV kreeg hier te horen dat hij medium aankon maar high werkt anders top :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Asus K73SV kreeg hier te horen dat hij medium aankon maar high werkt anders top :tu:

Ik heb de zelfde laptop met I3 processor. icon_mrgreen.gif

Welke laptops raden jullie aan?

Als je budget 500 euro is die eerst zei maar als je toch meet wil betalen en een van deze twee:

Laptop 15 Inch Intel Core i5 3210M, 8 Gb Ram, NVIDIA GeForce GT 630M 2 GB, 1TB HDD

Laptop 17 Inch Intel Core i7 3610QM, 6 GB Ram, NVIDIA GeForce GT 630M 2 GB, 640 GB HDD

Welke je het best neemt hangt af van jou, wil eerder een groot scherm of toch liever een klein scherm zodat hij handiger te verplaatsen is. Maar als je qua prestaties wil kiezen is dit een heel moelijke keuze omdat deze 2 heel gewaagt zijn aan elkaar maar ik zou persoonlijk voor de 17 inch laptop gaan omdat deze een I7 processor heeft, de reden is heel simpel ram (werkgeheugen) en een HDD kan er upgraden een processor niet. blij.gif

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Voor die prijs is het haast onmogelijk om een laptop te kiezen die GTA IV goed zal aankunnen, ik raad je aan om nog even verder te sparen tot 700 à 800 euro als je GTA IV vloeiend zal willen spelen. [/size]

Ik heb 600 betaald ( nu is die al goedkoper ) , en ik speel het op ultra-high. En já dat werkt erg soepel.

Welke laptop is dat dan (model)? En misschien is het dan ook wel handig als je er een IV benchmark bijplaatst want iedereen bekijkt het woord 'soepel' natuurlijk op een andere manier.

Asus K73SV kreeg hier te horen dat hij medium aankon maar high werkt anders top :tu:

Heb de zelfde met I7 processor en speel GTA 4, EFLC en IV: Sa Andreas op High/Ultra high met 50 FPS en hij blijft redelijk koel. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de zelfde met I7 processor en speel GTA 4, EFLC en IV: Sa Andreas op High/Ultra high met 50 FPS en hij blijft redelijk koel. :D

Ik denk dat jij dezelfde hebt dan inderdaad , één keer last gehad dat die uitval ivm hitte maar het was heel warm weer vandaar , verder kan ik die laptop erg aanraden! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...