LuukOirlo Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 (bewerkt) ik wil voor een youtube kanaal opnemen alleen na het intro als je op start hebt gedrukt dan stopt hij :S Weet iemand hoe je dat kan oplossen?? Edit:Neem op met fraps, doet het ook niet met andere opneemprogrammas Groetjes Luuk Bewerkt: 8 augustus 2012 door LuukOirlo Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Kan je iets duidelijker zijn? Je probeert de intro van het spel op te nemen? Of de framerate (die twee gele cijfers in een hoek van je scherm) van Fraps verdwijnt? Reageren
LuukOirlo Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 (bewerkt) Nee ik bedoel. IK wil Gta iv opnemen voor mijn youtubekanaal. Met fraps. Maar als ik hem aanzet neemt hij mijn achtergrond op. Dus niet de game Bewerkt: 8 augustus 2012 door LuukOirlo Reageren
Fezz Geplaatst: 9 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2012 Probeer eens "Monitor Aero Desktop" uit te zetten in het eerste menu Reageren
LuukOirlo Geplaatst: 9 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2012 Hij doet het:D maar Hij neemt maar 29 sec op? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2012 Dat is waarschijnlijk omdat je de testversie van Fraps hebt. Je kan de volledige versie kopen voor 30 euro (klik) of je kan een ander gratis programma gebruiken. Xfire bijvoorbeeld heeft, naast de mogelijkheid om ingame met je vrienden te chatten, ook de mogelijkheid om video's op te nemen en screenshots te maken. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2012 Als je met micro geluid bedoelt dan is het antwoord ja: ook geluid kan je opnemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.