menno89 Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Hallo mensen ik heb me net geregistreert voor 1 vraag over GTA San Andreas. Ik heb het spel gedouwnload op een een of andere site ne me zus heb me daar mee geholpen en nou hij doet het best goed ik kan er gewoon mee speelen alleen 1 ding alles is fackng snel en ik weet dat het niet goed is wand ik heb dit spel vroeger op de playstation 2 ge had die is nu kapot maarja, ik dacht eerst dat het een cheat was maar dat was het ook niet pliessssssssssss help me want ik weet anders echt niet wat ik moet doen. Dus uhh ja a.u.b. help me!!!!
Jarno91 Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Heb je hem gedownload via steam of illegaal gedownload?
mekane Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Het is toch juist goed dat je spel snel werkt ? of zie ik dat verkeerd?
Jesperkaj Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Wat gaat dan zo snel in je spel? Je geeft zo weinig informatie dat we hier totaal niets mee kunnen, en een beetje een fatsoenlijk verhaal typen in ABN is ook niet zo moeilijk hoor. Allereerst zouden we willen weten waar je GTA San Andreas vandaan hebt gehaald, zoals Jarno91 al eerder vroeg.
Sammie_GTA Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Hallo mensen ik heb me net geregistreert voor 1 vraag over GTA San Andreas. Ik heb het spel gedouwnload op een een of andere site ne me zus heb me daar mee geholpen en nou hij doet het best goed ik kan er gewoon mee speelen alleen 1 ding alles is fackng snel en ik weet dat het niet goed is wand ik heb dit spel vroeger op de playstation 2 ge had die is nu kapot maarja, ik dacht eerst dat het een cheat was maar dat was het ook niet pliessssssssssss help me want ik weet anders echt niet wat ik moet doen. Dus uhh ja a.u.b. help me!!!! Waarschijnlijk illegaal dus...
menno89 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Umm de auto's gaan erg snel je ziet ze met 100km per uur gaan en als je rent ben je binnen 2 sec 1 klilo meter veder dus ja / ik heb hem niet via steam gedounwload maar via een site en heelaas weet ik niet zo goed meer hoe dat heet. dus en meer weet ik niet echt
menno89 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 En mekane dat heb je zeker verkeert haha.
SpacyColours Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Omdat je het spel illegaal gedownload hebt, mogen we je niet helpen. ♫ Want praten over wanbedrijven - mag! - niet! - schurk! ♪
menno89 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 (bewerkt) Wtf oke dat is echt raar maar het is niet ilegaal het is gwn gedounwload uit een stomme site en dan gwn ge intaleerd echt waar geloof me!! Bewerkt: 8 augustus 2012 door menno89
Sammie_GTA Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Je hebt hem gratis gedownloadt?
Jesperkaj Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Je hebt net het volgende gezegd: ik heb hem niet via steam gedounwload maar via een site en heelaas weet ik niet zo goed meer hoe dat heet. Je hebt het spel dus niet via Steam gekocht, wat dus de enige legale manier is om het spel te downloaden. Andere manieren om het spel te verkrijgen, m.u.v. het spel te kopen in een winkel, zijn dus illegaal, en volgens de forumregels mogen we geen hulp bieden aan illegale activiteiten. Ik citeer: Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)
Sammie_GTA Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Mogen wij eens een linkje naar die site?
menno89 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Wacht ik ga de site wel even opzoeken.
menno89 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 (bewerkt) Dit is de site http://www.gamesshoppen.nl/grand-theft-auto-andreas-p-5599.html ik heb hem eerst gekogt en daarna moest ik het dounwloaden en daarna instaleeren Bewerkt: 8 augustus 2012 door menno89
Recommended Posts