Jump to content

problemen met gta iv multyplayer


Sterkeman

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik had maandag een nieuw pc gekregen van me vader. ik had ook die dag gelijk GTA iv gedownload origineel van CD! dus ik moet wat account`s aanmaken bij Windows live games en rockstarclub. Toen ik daarmee klaar was ging ik even offline spelen en later die dag online. maar de volgende dag ging ik er weer op en ja hoor de eerste probleem al. Ik kon niet inloggen bij Windows live games eerste keer pakt hij niet dan zegt hij :Windows netwerk status dit dat ofzo. en daarna log ik weer in een op een ander manier doet hij het dan wel. En als iemand mij dan uitnodigt doet hij het niet en als ik een ander server join doet hij het moeilijk en na 5 minuten valt hij weg en dan zegt hij Windows live verbroken krijg ik telkens wat is er toch aan de hand ? Graag normaale reacties Klere ding!

mvg Sterkeman

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

ik had maandag een nieuw pc gekregen van me vader. ik had ook die dag gelijk GTA iv gedownload origineel van CD! dus ik moet wat account`s aanmaken bij Windows live games en rockstarclub. Toen ik daarmee klaar was ging ik even offline spelen en later die dag online. maar de volgende dag ging ik er weer op en ja hoor de eerste probleem al. Ik kon niet inloggen bij Windows live games eerste keer pakt hij niet dan zegt hij :Windows netwerk status dit dat ofzo. en daarna log ik weer in een op een ander manier doet hij het dan wel. En als iemand mij dan uitnodigt doet hij het niet en als ik een ander server join doet hij het moeilijk en na 5 minuten valt hij weg en dan zegt hij Windows live verbroken krijg ik telkens wat is er toch aan de hand ? Graag normaale reacties Klere ding!

mvg Sterkeman

Je kunt GTA 4 niet van een CD downloaden duh.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt GTA 4 niet van een CD downloaden duh.gif

Hij bedoeld met downloaden van de CD installeren :duh:

ontopic: Aan "Windows netwerk status dit dat ofzo" hebben wij niks. Kun je misschien uitgebreidere gegevens plaatsen? Kun je ook uitleggen wat de andere manier is in "log ik weer in een op een ander manier doet hij het dan wel"

Staat je NAT Wel open? En staat UpNp aan? Dit kun je checken door in GTA IV naar het HOME menu (het Games for Windows Live menu) te gaan en op configuratie of instellingen te drukken rechtsbovenaan. Druk daarna op netwerkinstellingen en kijk of NAT op Open, Moderate of Strict staat. Hij moet niet op strict staan, het liefst op open. Je kunt daar ook zien of uPnP aan staat.

Ik hoop je hierbij te hebben geholpen.

Bewerkt: door Fezz
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

ik had maandag een nieuw pc gekregen van me vader. ik had ook die dag gelijk GTA iv gedownload origineel van CD! dus ik moet wat account`s aanmaken bij Windows live games en rockstarclub. Toen ik daarmee klaar was ging ik even offline spelen en later die dag online. maar de volgende dag ging ik er weer op en ja hoor de eerste probleem al. Ik kon niet inloggen bij Windows live games eerste keer pakt hij niet dan zegt hij :Windows netwerk status dit dat ofzo. en daarna log ik weer in een op een ander manier doet hij het dan wel. En als iemand mij dan uitnodigt doet hij het niet en als ik een ander server join doet hij het moeilijk en na 5 minuten valt hij weg en dan zegt hij Windows live verbroken krijg ik telkens wat is er toch aan de hand ? Graag normaale reacties Klere ding!

mvg Sterkeman

duh.gif

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...