nikkwaus Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 goeden dag. ik heb een paar vragen ik heb de nieuwere gta 4 waar mee de asi louder niet werkt weet iemand een nieuwere zodat ik de taxi bug tegen kan gaan? en zijn er toevalig anti taxi bugs zonder asi? en welke asi anti taxi bug is het beste? gr nikkwaus Reageren
Fezz Geplaatst: 9 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2012 XLiveless (verwijdert Games for Windows Live) YAASIL Er zijn geen taxi bug fixes die zonder asiloader of scipthook werken Hier eentje die goed werkt (met asi loader) Trafficload Reageren
nikkwaus Geplaatst: 9 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2012 XLiveless (verwijdert Games for Windows Live) YAASIL Er zijn geen taxi bug fixes die zonder asiloader of scipthook werken Hier eentje die goed werkt (met asi loader) Trafficload xlives heb ik al. ben net bezig geweest met de bestanden maar hellaas het werkt niet nadat ik alles geinstalleert heb start het spel niet meer op. iemand nog tips voor asi loader? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.