sebasss12 Geplaatst: 10 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2012 Hoi ik heb sinds vandaag een vehicle pack met een taxi bug fixer. Maar nu beginnen alle auto's te stuiteren zowel AI als dat ik zelf rijd de handling is goed ingesteld hoe los ik dit op??. Mvg sebas >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar het Modding forum.<<< Reageren
sebasss12 Geplaatst: 10 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2012 Hoi ik heb sinds vandaag een vehicle pack met een taxi bug fixer. Maar nu beginnen alle auto's te stuiteren zowel AI als dat ik zelf rijd de handling is goed ingesteld hoe los ik dit op??. Mvg sebas >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar het Modding forum.<<< (N)iemand? Reageren
Mrkwark Geplaatst: 10 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2012 Heb ik zelf ook gehad ik ga je iets pijnlijks vertellen her-installatie hielp voor mij Reageren
sebasss12 Geplaatst: 12 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 Heb ik zelf ook gehad ik ga je iets pijnlijks vertellen her-installatie hielp voor mij Al 2x gedaan helaas zonder uitwerking Reageren
sebasss12 Geplaatst: 13 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Nog opties? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Misschien een andere auto-pack installeren? Deze kan misschien het probleem veroorzaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.