Jump to content

Nieuwe game PC, max 900 euro

Recommended Posts

Geplaatst:

Budget: 900 Euro MAX

Doel: Gamen

Desktop of laptop: Destkop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: (Weet niet wat dit betekend ; ) )

Besturingssysteem: Geen, Heb zelf nog windows 7 liggen

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Alles. Behalve de computer zelf.

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Inelkaar laten zetten.

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee. Ik ben niet van plan overteklokken

Extra: Ik wil graag wel een PC via GamePC.nl inelkaar zetten. Moet wel een goede grafische kaartin, En 1000GB geheugen.

Als het KAN graag onder de 900 euro blijven. Hij moet zo goed mogelijk worden als kan voor m,n budget.

Oh ja, Bijna vergeten te melden: Ik wil graag de Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Groen computerkast

Zoals ik al heb gezegt wil ik hem graag via GamePC bestellen en inelkaar laten zetten. De site is gamepc.nl Het liefst een Intel Game PC

Geplaatst:

Wat ze met randapparatuur bedoelen is bijvoorbeeld; toetsenbord monitor, muis , speakers.

Bedoel je met die 1000GB geheugen opslag of RAM?

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ze met randapparatuur bedoelen is bijvoorbeeld; toetsenbord monitor, muis , speakers.

Bedoel je met die 1000GB geheugen opslag of RAM?

Veronderstel maar opslag geheugen want 1000GB ram kan niet.

Even een vraag voor topic starter: waarom wil je dat je pc van die site komt? Want eigenlijk is dat echt (naar mijn mening) een kut site, je hebt geen deftige keuze van onderdelen, van de videokaart kan je zelfs de specificaties ervan bekijken niet eens bekijken en je weet zelf het merk niet. Als je je besloten hebt dat de pc niet van deze site komt wil ik er meteen één samenstellen voor jou.

Bewerkt: door Woody268
Geplaatst:

@Isic geheugen .

@Woddy268 . Ik vind het een handige site. Als je wilt mag je het dan ook wel apart doen

Even een samenstelling gemaakt voor jou en heb het maximale uit je prijs gehaald, maar wat ik toch ook nog even wil zeggen/aanraden is dat je beter nog even verder spaart tot je een 100 à 250 euro meer hebt zo, kan je een veel betere pc samenstellen. blij.gif

Btw: ik hoop dat je niet gaan mierenneuken over die 2,06 euro. bloos.gif

Link: Klik

@Woody . Als je denkt dat 100 a 250 euro echt beter is mag je dat er wel bij doen. Ik betaal toch iets van 500 en me ouders de rest.

Bewerkt: door TheDude2.0
Geplaatst:

Zo ik heb de processor en videokaart vervangen, nu heb je pas echt een gaming pc waar anderen jaloers op mogen zijn. icon_mrgreen.gif

Geplaatst:

Zo ik heb de processor en videokaart vervangen, nu heb je pas echt een gaming pc waar anderen jaloers op mogen zijn. icon_mrgreen.gif

Bedankt. Nu sparen. ; )

Woody, Ik heb de kast veranderd naar de Zwarte versie in plaats van rood, Maakt dat iets uit?

Bewerkt: door TheDude2.0

Is het de zelfde case nog of niet? Post anders even een link dan kan ik het even bekijken. knipoog.gif

Geplaatst:

Is het de zelfde case nog of niet? Post anders even een link dan kan ik het even bekijken. knipoog.gif

Tis precies de zelfde case, alleen dan zwart

Je kunt niet zomaar alles gaan veranderen he, AMD heeft een andere socket dan Intel, en onder de Intels zitten verschillende sockets en idem dito voor AMD.

Zelfde als je een Amerikaans type stekker in een Europees stopcontact wilt steken, dat gaat en werkt niet.

Daarnaast mist er verder nog het geheugen en een kast.

Wat er dus verandert moet worden is je moederbord of je processor.

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

laat eigelijks ook maar Ik haal gewoon de CM 690 II kast en ik vul hem gewoon als ik genoeg geld heb voor een onderdeel.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...